zhorty Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hallo. Jeg satt og surfa på nettet istad, gjorde ingenting spesielt liksom. Pluttselig når jeg skulle åpne hvilket som helst program/Gå inn på kontrollpanel f.eks, uansett hva, får jeg den "Run program as User ..." : Jeg prøvde jo en restart, 2 ganger, men det fungerte fortsatt ikke. Så nå må jeg liksom skrive passord hver gang jeg åpner et program Noen som har opplevd det samme, evt. vet hvordan man kan fjerne det? Takk på forhånd. - Zhorty. Edit: Og må bare legge til at: JA! Jeg er maskin-administrator, ikke limited. Endret 18. september 2004 av zhorty Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har du brukt "TuneUp Utilities 2004" ? Var tidligere en bruker her med samme problem som fikk problemer etter å ha brukt det programmet. Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Har du brukt "TuneUp Utilities 2004" ? Var tidligere en bruker her med samme problem som fikk problemer etter å ha brukt det programmet. Ja, det har jeg brukt i lang tid. Men når jeg tenker meg om var det vel etter den auto-scanna dette skjedde.. Har den fucka opp systemet elns? Unasett, jeg prøver å avinstallere det nå. Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 PC'en var litt fucka fra førav, så jeg tok like gjerne en re-install av XP, installerte SP 2 og masse updates, og nå funker det fett Det måtte gjøres uansett, nå som jeg snart skal på lan Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bare være OBS! for framtiden mht det programmet. Er en wizard som lager krøll om jeg har forstått det rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå