Bop Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har nettopp installert nytt hovedkort, ram og cpu. Man kan vel si at hele pcen er ny siden jeg også ble nødt til å bytte harddisk. Men når jeg starter opp så kommer det en beskjed om at pcen starter i Fail-safe-state og at jeg må sjkke cmos innstillingene. For så å komme videre til window må jeg trykke F1. Noen som vet hvordan dette problemet fikses? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Gå inn i BIOS (press del to enter setup) og bare ta "Save and exit" det skal fikse det.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ta ut CMOS batteriet og sette inn igjen? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ta ut CMOS batteriet og sette inn igjen? Er nok det som jeg nevnte over, som er problemet.. Lenke til kommentar
Bop Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 jeg har nå prøvd å gjøre det som du sa jeg burde gjøre, det med å bare save og gå ut, men det funker bare en gang, jeg vil ha noe som fungerer permanent, slik at jeg aldri trenger å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå