Ingar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Gandalf The Grey laget denne til meg: Endret 15. oktober 2004 av INGaR Lenke til kommentar
guezz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Gjett hvor jeg har fått avataren min fra... Photoshop skills! :!: Bruker signaturen min i forumet til Futuremark. Tegningen kan se ut som to vidt forskjellige ting: 1. En viss person fra The Simpsons.. (han er rik...) 2. En fiktiv figur som lettere kommer til uttrykk i avataren min. Edit: psilocybe du har en "abnorm" stor signatur (300x1000)... Endret 15. oktober 2004 av guezz Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hmm...Jeg har hatt et par signaturer. Den gode gamle "Bring me no Mongos but FuRY" skal jo alltid med. Ellers: "-Deviance - Sharper and faster than light" "Read the fucking .NFO!" Og ellers litt diverse Doom3 og Hl2 ting. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Edit: psilocybe du har en "abnorm" stor signatur (300x1000)... Ja.. ? Er det ikke det som er kult, da? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Edit: psilocybe du har en "abnorm" stor signatur (300x1000)... Ja.. ? Er det ikke det som er kult, da? seff. siggen din eier psilocybe avataren din også forresten Endret 16. oktober 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Fjellet tok henne innTil sitt hårde gråbergkinn Et skrik ut i natten den sorte Og nu...er hun BORTE! Eller hva med: Hu, det regner og det blæs! For langt nord i fjellom dypt under hellom der leikar det! Ikke at det er en signatur jeg har hatt, men hadde vært tøft å ha noe sånt med Bergtatt-skog i bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå