jevel Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Her kan dere slå dere løs og dele de gamle signaturene deres med oss andre. Her følger to av mine som jeg tilfeldigvis fant under en opprydning på en gaaaaammel disk jeg hadde liggende. Brukte dem på Remedy sine forum. (Som først het FutureMark, så MadOnion og så FutureMark igjen... Puh.) -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Sig nr. to. -KJ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 *prise seg lykkelig for at bilder i signatur ikke er lov i dette nettverket* Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 *prise seg lykkelig for at bilder i signatur ikke er lov i dette nettverket* Akk, ja, det er gode tider nå. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skulle bruke denne på ett annet forum for snart ett år siden, kom aldri så langt da jeg var lei forumet før jeg fikk i det hele tatt posta der. Andre jeg bruker er: Why must we kill our own kind? - Serj Tankian Sensee Party. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hvor har du hentet det bildet fra? -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 *prise seg lykkelig for at bilder i signatur ikke er lov i dette nettverket* Jo. Enig med du. Men dette var way back i "Hine Hårde Dager" som du ser av maskinvaren min. Det hotteste spillet var GLQuake + Quake II og klanen min het Fellowship. -KJ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvor har du hentet det bildet fra? -KJ Googla etter uruk hai men gjør det lett for deg Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Kult. Brukte ikke fullt så avanserte ting, jeg... -KJ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Brukt på ett eller annet forum for lenge siden. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ultimat sigg, Psilo! Ikke bare stappfull av skrivefeil og pupper, men i tillegg herper den layouten på siden. Den der var absolutt en av de grommeste jeg har sett. -KJ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det er viktig med store sig-bilder. Bare se på anime-forumer med sine 640x480 sigs, der å lese 3 poster betyr å scrolle gjennom 4 sider Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Jeg bare ELSKER å scrolle sidelengs! Det er så show! -KJ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Sånn som dette du mener? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jepp, men de har oftest knytta seg til en eller anna manga-figur på de forumene som de vil være istedet for seg selv. Helst ei dame med digre pupper. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) kan ikke huske mine tidligere signaturer, eneste jeg kan huske er at jeg en gang skrev "signatur laget av InFlamE" , ikke "avatar laget av InFlamE" EDIT: ja huff, det er en lidelse å gå gjennom forumene på catch-gamer.no. signatur bildene deres er 5 cm store, spesielt alle cs fjortisene sine. Endret 14. oktober 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Pleide å ha denne: The One Who Binds... The Dreaming God... The Devourer of Souls... Soldier 448! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Diverse Stalin quotes, www.gosen.tk, "Fortunately history has shown that Americans are an extremely resilient people, every time god has shown them a door of oportunity they have preceded to bash in the lock preceding to loot everything inside." "I don't assist, I am assisted." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Et hjemmelaget haiku-dikt Goblins fight with tooth and claw Heroes fight with giant metal axes That is why You can't think of any famous globlins En strofe fra en sykt bra black metal-plate (Ulver- Bergtatt) Fjellet tok henne inn Til sitt hårde gråbergkinn Et skrik ut i natten den sorte Og nu...er hun BORTE! Endret 15. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå