temarka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Jeg har tenkt å gå til anskaffelse av en ny mobiltelefon, og kunne da trengt noen tips. Jeg ser etter en mobil som ikke ser "rar" ut (N-Gage, 5510 etc.) men jeg har ikke noe imot utbretts telefoner. Det viktigste jeg ser etter er at telefonen må kunne ha Mp3 som ringe/meldings toner. Bluetooth og Infrarød er bonuser, men ikke nødvendig. Fargeskjerm er et must. Sett litt på 6260, men er ikke sikker på om den kan ha MP3 som ringetoner... Noen som vet om den kan det? Står bare at den støtter Mp3 avspilling... All hjelp mottas med åpne armer og åpent sinn Mer info for de som foretrekker dette: Funksjoner: -Kalender: (ja). -MMS: (ja). -GPRS: (ja). -WAP:(ja). -Kalkulator: (ja). -JAVA:(ja). -Email klient:(ja). -Spill:(nei). Form: Ikke for uvanlig form. Ikke som N-Gage, 7600 eller 5510 f.eks, men klapp er velkommen. Litt uvanligheter er tillat, som f.eks 7610 design. Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm (128x128+++) Pris: Name your price. Diverse: -Kamera: (Foretrukket). -Videokamera: (Ikke nødvendig). -Symbian: (Hakke peiling på hva det er, men er det bra så ja ). -Triband:(ja). -Infrarød port:(ja). -Bluetooth:(ja). -Minne: (Så lenge det er plass til minnekort, bryr jeg meg ikke om internt minne) -Minnekort?:(ja). -Polyfoniske ringetoner:(ja) -MP3: (ja). -Radio:(nei). -Wlan: (nei). -3g(UMTS): (Igjen har jeg ikke peiling på hva dette er) -Batterilevetid: (Helst rundt en ukes standby) Endret 17. september 2004 av temarka Lenke til kommentar
kemper Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvis du skal ha nå, er Nokia 6230 et godt valg. Siden du vil ha mp3-ringetoner blir SE uaktuelt. Hvis du klarer å vente ca en mnd, så kommer 6260 på markedet. Den blir helt rå og kommer "bare" til å koste ca 3500,- uten abb. http://www.nokia.no/phones/6260/ Lenke til kommentar
temarka Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Kan vente en måned ja. Dette betyr da at 6260 kan ha mp3 som ringetoner? Isåfall, så kommer jeg til å gå for den. Takker for tips Lenke til kommentar
kemper Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skal ikke si noe 100% sikkert, men jeg vil bli veldig overrasket hvis det ikke gikk an med mp3 som ringetoner, ettersom at i Nokia's siste modeller har denne funksjonen vært med Lenke til kommentar
temarka Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Ok, jeg har jo en måned på meg til å finne det ut uansett Men imens jeg venter tar jeg gjerne imot tips fra andre mobil entusiaster som kanskje vet om noen bra mobiler med Mp3 støtte. Endret 17. september 2004 av temarka Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 SX1 bør du ta en nærmere titt på, den har ikke mp3 som ringetone, men wav filer Det er omtrent det samme, bare at wav filene tar litt større plass, noe som man kan kutte ned med et program da. Ellers er også kanskje P900 et laternativ da, siden pris ikke er nevnt her... Den har også mp3 som ringetone. Regner med K700 er utelukket siden du absolutt må ha minnekort, men ellers har den alt som du kan ønske Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hva med K500? Sjekk alle kravene hans en gang til du! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Spiller ikke K700i MP3 ringetoner? _ johanf Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Spiller ikke K700i MP3 ringetoner? _ johanf Jo, den gjør da det. Lenke til kommentar
temarka Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Takk for alle svar, ser veldig ut som om jeg går etter 6260. Den har alt jeg trenger pluss litt til Håper bare inderlig at den faktisk kan spille Mp3 som ringetone, men det finner jeg ut i butikken. Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Min ringetone på min 6230 er: Raga Rockers - Fritt Liv.mp3 Edit: Så feil, trodde det var 6230 Endret 22. september 2004 av morcan Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 6260 har ikke akkurat en uke med batteri da...... Men nesten. Jeg mener det er et bra valg sjøl om den ikke har det beste av batterilevetid. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så lenge man lader den hver dag, eller annen hver dag går det nok greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå