vegjoh Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Hei! Har fått et merkelig problem her. Når jeg velger "Browse" eller "Bla gjennom" i de fleste programmer (Winamp, PaintShop Pro, Office-programmene, osv) så blir filer og mapper automatisk sortert etter "Endret" og ikke etter "Navn" som jeg vil ha. Hvis jeg velger sortering etter navn, så blir den aktuelle mappen sortert etter "navn", men hvis jeg går videre (og tilbake igjen) er alt sortert etter "Endret". Hvis jeg bruker Utforsker eller min datamaskin er alt sortert etter navn. Dette begynner å irritere meg ganske mye nå Vet noen hvordan jeg kan få "låst" det til sortering etter navn? (Dette har aldri vært et problem før, når jeg har valgt sortering etter "Navn" har alle mappene blitt det)... Edit: Bruker Windows XP SP1 Mvh Vegard Johansen Endret 17. september 2004 av vegjoh Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er dette det du er ute etter? Åpne Windows Explorer Sett den mappevisningen som du ønsker å bruke på mappene dine. Gå til Verktøy -> Mappe Alternativer -> Vis Velg "Bruk på alle mapper. Trykk på JA i meldingen som kommer opp. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ja, og det ser fint ut i Utforsker og sånt, men så fort jeg Browser, eller "Blar gjennom" i Winamp (f.eks) så er alt sortert til "Endret" igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå