White Fox Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har hørt at denne filmen er skikkelig bra, men jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i den. Noen som har sett denne filmen og har noen meninger om den??? Noen som vet hvor jeg kan skaffe den?? er jo en ganske gammel film så er vel ikke så lett å få tak i. På forhånd takk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Så den flere ganger, Absolutt severdig film man bør få med seg Vanskelig å få tak i den?? Ikke i det hele tatt. Betsill den her du. Norsk tekst og det hele, rett i postkassa Regner med det er denne filmen det gjelder (den heter altså "war games" ..ikke "war game" - -) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Skikkelig bra er vel en overdrivelse, men den var ganske god i sin tid. Er faktisk ikke så veldig mange mnd siden jeg så både den og Tron. Kan nesten kalle dem klassikere begge to Lenke til kommentar
monstar Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ganske bra film, husker jeg så den når jeg var liten... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) *Slettet av moderator pga oppfordring til piratkopiering* Endret 18. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Advarsel utdeles, tråd stenges. Endret 19. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg