apoxdigital Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann, har i det siste fått mer og mer smak for punk rock Likte GreenDay som liten og har alltid hatt litt "punk" på siden, men nå for tiden har jeg blitt skikkelig interresert. Kan dere anbefale meg noen ekstremt bra punk band slikt osm NOFX eller Fenix TX og lignende Takker så meget Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 *Millencolin. *NOFX. *Greenday. *Dig that groove baby er tittel, husker ikke artist. *Less than Jake *Goldfinger. Sanger som spokesman og superman. Det er iallefall det jeg har hørt på som er lunt Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 AFI er vel en blanding mellom punk og rock. Meget vellykket. Ellers har man jo alltids The Clash, The Sex Pistols, The Libertines, NOFX, Public Image Ltd., Professionals, The Rich Kids, 999, The Who og The Ramones. De jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 *Millencolin.*NOFX. *Greenday. *Dig that groove baby er tittel, husker ikke artist. *Less than Jake *Goldfinger. Sanger som spokesman og superman. Det er iallefall det jeg har hørt på som er lunt ja, hvis vi dråpper goldfinger...(møkkaband) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 AFI er vel en blanding mellom punk og rock. Meget vellykket. Ellers har man jo alltids The Clash, The Sex Pistols, The Libertines, NOFX, Public Image Ltd., Professionals, The Rich Kids, 999, The Who og The Ramones. De jeg kommer på i farta. SÅ FAENS ENIG! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bad Religion er ganske ålreit punk-rock. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bad Religion er ganske ålreit punk-rock. Absolutt enig.... Post 100! WEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Misfits, The Ramones og AFI troner høyt på Punk-Rock lista... Ellers så vil jeg nevne "Millencollin - No Cigar" og "Nofx - Dinosaurs Will Die" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hmm, dette er kanskje ikke mitt domene, men jeg vil si at disse bandene gjør en god jobb. Regression Point (Hardcore punk) Green Day (Nostalgi atter nostalgi) Suicidal Tendencies Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Pennywise, Dia Psalma Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Her var det masse bra forslag Takker for dette, skal sjekke ut disse bandene. Noen har jeg hørt for og synes er mindre bra, tenker ikke på "the Hives" punk, men mer NoFX punk liksom Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Regression Point (Hardcore punk) Fra Tromsø, right? Sjekk ut The Peacoks. Veldig interresant, rar punk med kontrabass og greier. Dødskult. Lenke til kommentar
sete Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Se her, her og her! Og ta en nøye titt på min signatur! Dette temaet har vært oppe altfor mange ganger, jeg begynner å lure på om kidsa endelig har oppdaget noe punk som ikke er Blink 182 eller Sum 41. Endret 18. september 2004 av sete Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Sex Pistols, Ramones , Bad Relgion, Skrewdriver, Pluton Svea, Endret 18. september 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Suicidal Tendencies Er ikke det metal? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Dead Kennedys Pluton Svea Ramones Pitbullfarm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Regression Point (Hardcore punk) Fra Tromsø, right? Sjekk ut The Peacoks. Veldig interresant, rar punk med kontrabass og greier. Dødskult. Jepp. Dyktige karer. Skal sjekke de ut! Er ikke det metal? Punk-metal. "Go skate" er i mine ører en punklåt. Eneste som skiller de nevneverdig fra andre "punkband" er at de faktisk mestrer instrumentene sine. Punk er en sjanger hvor de fleste banda passer inn i dette scenariet: "I Kristiansand dyrepark har det vært mye furore etter at en lokal kunstner droppet diverse instrumenter ned i apeburet. Nå plager apene resten av befolkningen med lite gjennomtenkt musikk og dårlige tekster - ikke ulikt 50 Cent." Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Av en eller annen grunn glemte jeg Charta 77! Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Se her, her og her! Og ta en nøye titt på min signatur! Dette temaet har vært oppe altfor mange ganger, jeg begynner å lure på om kidsa endelig har oppdaget noe punk som ikke er Blink 182 eller Sum 41. Punk har jeg hørt på siden jeg var liten og hørte mye på NOFX og Green Day, så å påstå at jeg hører på Sum41 eller Blink187 er tull, søkte på punk, men de fleste anbefaler The Hives aktig punk, jeg vil ha mer NOFX aktig punk som Suicidal Tendencies, Pennywise +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå