Nicklas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned subtitle til Hackers 2 på norsk eller engelsk? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Diverse nettbutikker som selger dvd... Ikke diskutere noe ulovlige greier her på forumet vet du. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) *Personangrep fjernet av moderator, advarsel utdelt* Endret 18. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
monstar Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er du virkelig så CP at du ikke klarer søke på Google? herregud Unødvendig svar! Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det er jo ikke akkurat sånn at jeg kan svare han hvor han finner de, da det å laste ned subtitles er ulovlig.... men jeg ga han et rimelig godt hint.. Og forresten, det er en totalt unødvendig thread, da et enkelt søk på google hadde ordna biffen... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det ulovlig å laste ned subtitles til en film? kanskje han skal se gjennom replikkene til folk... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Det er jo ikke akkurat sånn at jeg kan svare han hvor han finner de, da det å laste ned subtitles er ulovlig.... men jeg ga han et rimelig godt hint.. Og forresten, det er en totalt unødvendig thread, da et enkelt søk på google hadde ordna biffen... Jeg tviler på at det er ulovlig. Det er MIN film! Dessuten har jeg prøvd google først så ikke kom med det idiotiske svaret "google!". Og det er ingen grunn til å være frekk! Herregud!!! Dere sier det er ulovlig! Det holder med at en sier det! Men problemet er at det er ikke ulovlig! Da hadde sikkert denne tråden vært stengt for lenge siden! Det er min film og jeg har ikke en norsk subtitle til den! EDIT: Så hvis jeg ikke tar helt feil i om det er ulovlig, så leter jeg fortsatt etter en norsk subtitle. Endret 18. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hei Nicklas, prøv et søk på: Divx Subtitles Dette gjorde jeg... og jeg fant både Norsk, svenske og engelske subtitler.... EDIT: til Hackers 2. EDIT2: Og er det din film, hvorfor ikke rippe ut subtitlene? Endret 18. september 2004 av Plazmatrix Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Hei Nicklas, prøv et søk på: Divx Subtitles Dette gjorde jeg... og jeg fant både Norsk, svenske og engelske subtitler.... EDIT: til Hackers 2. Gjorde du ? Jeg fant bare svensk jeg, kan du gi meg en link til den norske? Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 neppe, da dette ulovlig... Og jeg vil ikke assosieres med warez- aktivitet. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Jaja, jeg trodde ikke dette var ulovlig, for da lurer jeg på hva det har skjedd med verdenen de siste dagene. Har sett mange som har spurt om dette før også. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det er da ikke ulovlig å kjøpe en DVD i utlandet! Når man i tillegg ripper egne DVD'er til en HTPC så må det da være lov å skaffe seg en norsk subtitle til filmen sin? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det er da ikke ulovlig å kjøpe en DVD i utlandet! Når man i tillegg ripper egne DVD'er til en HTPC så må det da være lov å skaffe seg en norsk subtitle til filmen sin? Helt enig Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Ulovelig å laste ned subs... Ja, nå har jeg hørt det også http://divxstation.com/ <---- Her finner du subs Edit: Det har svensk sub til den! Det er vel det mest forståelige av alternativene tror jeg... Endret 18. september 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Sjekk for eksempel Divxsubtitles.net, de har vært i klammeri med loven... Fordi filmselskapene mente av subtitles er deres eiendom, på lik linje med filmen.. edit: Leif was here... Endret 18. september 2004 av Plazmatrix Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Doh, finner ingen norske tekster til filmen på de sidene Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Doh, finner ingen norske tekster til filmen på de sidene Er du sikker på at det er noen som har laget og lagt ut sub til hackers 2 på nettet i hele tatt da? Det er ikke en så veldig populær film tross alt, men svensk går nå vel ann Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Doh, finner ingen norske tekster til filmen på de sidene Er du sikker på at det er noen som har laget og lagt ut sub til hackers 2 på nettet i hele tatt da? Det er ikke en så veldig populær film tross alt, men svensk går nå vel ann Jeje, får vel holde med svensk da Takk for seriøse svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå