Daron Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har en ekstern harddisk som har vært en systemdisk.. Den var da delt opp i to partisjoner. Nå da denne skal brukes som en ekstern disk via USB lurte jeg på om jeg kan repartisjonere denne til kun èn partisjon, via windows.. Noen ideèr? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Selvsagt. Høyreklikk Min Datamaskin >> Behandle >> Diskbehandling Så kan du formatere slik du vil Lenke til kommentar
Daron Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Takker for tipset.. fikk partisjonert nå.. eneste rare er at nyformatert så sier den at den har brukt 66 Mb.. jaja.. Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei, Jeg gjorde det samme for et par dager siden. Stapte en eldre HD som hadde C og D partisjon i et eksternt HD kabinett. Lagte den om til en partisjon slik som du gjorde med samme resultat. Bruker du NTFS filsystem? det gjør jeg. Den delen på 55MB er for FAT, dvs File Alocation Table, det er her disken holder styr på hvor på disken de forskjellige delene av en fil ligger. Du kan se på det som en slags innholdsfortegnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå