Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det noen som har noen erfaringer med Bluecom

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har tenkt å bytte leverandør av ADSL da det er Telenor jeg har nå, men jeg har ikke funnet noen andre leverandører enn Bluecom som kan levere tjenesten der jeg bor (Holmestrand). Er det noen som har erfaringer med Bluecom, er takknemmlig for alt av svar.

Hilsen Baldersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg kjenner en som har Bluecom og han må starte modemet på nytt flere ganger på rad før at d skal fungere ordentlig.. dette skjedde etter at Bluecom hadde gjort noen oppdateringer.. kan hende d bare er modemet som ikke er stabilt men d er kanskje en ting å tenke over :smile:

Abit KT7A-RAID

AMD Athlon 1GHz

GeForce2 MX400(Core:175@210,Mem:166@201)

512mb SDRAM

Seagate 60gb 7200 RPM

Aopen Midi tower ATX HQ45 Grey

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-05-10 14:56 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-05-10 14:57 ]

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Bluecom en tid nå, og er meget fornøyd.

Det er riktig som han andre sier at noen har måttet starte modemet på nytt. Det har kun skjedd for meg, 3-4 ganger i løpet av en drøy ukes tid. Jeg har kun fornyet IP adr enten ved restart eller run/"cmd" osv i xp. Det skyldes at Bluecom holder på med oppgradering av noen sentrale Routere. Regner det som et fobigående problem. Du får ta en helhetsvurdering når du får flere svar.

Lenke til kommentar

Har Bluecom og har måttet restarte ganske mange ganger den siste tiden, antageligvis p.ga. problemer med en router hos dem.

By the way,... er det noen som har fått tilsendt faktura fra Bluecom med krav om innbetaling av abonnement som allerede er betalt?

Lenke til kommentar

Har hatt bluecom i ca. 6 mnd.

God kundeservice, og bra oppetid, ikke no søl med oppringnings-SW som Telenor har!!

Eneste minus: Måtte purre opp første regninga X-antall ganger!

I tillegg er hastigheta skrudd opp, så download ligger på rundt: 88-91KB.

Anbefales!

Lenke til kommentar

mye av det samme som dem over, det er restartinga som er mest irriterende, men til 400 kr i måneden og kjapperelinje inn enn det jeg egentlig skal ha så er jeg fornøyd. men har hatt nexgentel og det var kjappere. uansett adsl er jo mye bedre enn isdn?

og jeg ringte til support , de bytter ut deler i systemet og det er derfor det er ustabilt i ukedagene- det stemmer fordi forrige helg var jeg på nett hele tia uten avbrudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...