Windoge Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Finner du her: http://www.fileplanet.com/subscribe/login_to_dl.aspx?f=0 Og: http://www.3dgamers.com/games/fullspecwarrior/ Endret 17. september 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er ikke sikker på at jeg gidder å laste det ned før jeg vet om det er verdt det eller ikke, er det noe bra. Ossen spill kan du samenligne det med. Og kanskje en beskrivelse hadde vært fint Takk Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Du kan ikke sammenlikne det med noe som helst, det er et spill i en helt unik sjanger! Laster ned demoen nå.. *GLEDESEGENORMT*, ventet på dette spillet i et år! Det blir heftig, eneste som kommer til å skuffe er at den US army mode greia ikke er med i PC versjonen, og at fienden's A.I er omtrent 100% Scriptet...men det blir dødsfett alikevell! Laster ned 190kb\s... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ut fra bildene tror folk det kan sammenlignes med Rainbow Six serien, men dette er noe helt annet. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) og at fienden's A.I er omtrent 100% Scriptet... All AI er scriptet, hva er det egentlig dere mener med at AI er scriptet? Laster forøvrig ned demo nå, har ikke hørt om spillet, så det skal bli morsomt å se. Du er flink til å servere oss nyheter av alle slag ^Th0mas^... Endret 18. september 2004 av Desdichado Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 argh..det er noe galt med install fila, får en slags feilmelding !!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Du er flink til å servere oss nyheter av alle slag ^Th0mas^... Takker. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Laster forøvrig ned demo nå, har ikke hørt om spillet, så det skal bli morsomt å se. FSW er helt genialt bra. Har det til Xbox, og det har faktisk aldri vært et kjedelig sekund når jeg har spilt det. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Og hva går dette spillet ut på?? Noe ala Rainbow Six?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Niks. Du styrer to lag, Alpha og Beta, rundt i Stereotypisk-Midtøsten-land. Du må bevege deg fra gatehjørne til gatehjørne, bruke dekkild fra det ene laget når det andre beveger seg, samt benytte assorterte granater når det er behov for det. Særdeles artig. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 OK Da tror jeg jeg laster det ned. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 noen som vet ca. system krav, sitter på morra mi si pc. en gammel 700mhz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 noen som vet ca. system krav, sitter på morra mi si pc. en gammel 700mhz Det er værtfall snakk om nydelig grafikk, så 700mhz blir nok litt svakt om jeg skal gjette. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Spillt igjennom demoen et par ganger nå fy faen for et heftig spill! Stemingen og atmosfæren er helt utrolig, soldatene dine kommuniserer med hverandre og gir ordre hele tiden, så man får virkelig den dramatiske følelsen! Grafikken er også nydelig, med veldig fin AA effekt.. må sees for å skjønnes! Helt sinnsykt bra gjennomført, veldig bra konvertering til PC! Endret 18. september 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 PC versonen er i tillegg lengere en den som er til Xbox. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 laster den ned no. gleder meg. kan og legge til at den er tilgjengeleg på gamershell, http://www.gamershell.com/download_7050.shtml Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Testet akkurat dette jeg også, jeg er solgt! Dette var heftig action med realistiske, militære trekk. Skal sjekke dette mer ut, men nå må jeg på trening. Kan det spilles i Coop? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Testet akkurat dette jeg også, jeg er solgt! Dette var heftig action med realistiske, militære trekk. Skal sjekke dette mer ut, men nå må jeg på trening. Kan det spilles i Coop? Ja, det kan spilles i co-op. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 noen som vet om denne pcen vil taklele full spectrum worrior amd atlon 1800+@ 1900 512 mb ram (ukjent merke) nvidia geforce 4 mx 440 128 mb ram Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Testet akkurat dette jeg også, jeg er solgt! Dette var heftig action med realistiske, militære trekk. Skal sjekke dette mer ut, men nå må jeg på trening. Kan det spilles i Coop? Ja, det kan spilles i co-op. Og det er det som er så bra med det....man ser alt for lite coop spill nå for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå