brillan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Sitter her og klarer ikke å bestemme om jeg skal kjøpe X800 PRO eller 9800PRO + 19"skjerm. Den skjermen jeg sitter på nå er en gammel ibm 17" fra 1998. Blir bildekvaliteten ikke optimal vis jeg kjøper X800 PRO siden jeg har en gammel skjerm? Klarer ikke bestemme meg Endret 17. september 2004 av eXploid Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Muligens at du ikke får optimal bildekvalitet nei, men du skulle nok få helt grei billedkvalitet da... 9800Pro står muligens litt mer i stil til din skjerm da, X800Pro blir muligens litt overkill da... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hmm ok. Blir litt offtopic, men hvor mye mer ytelse er det på et x800 i forhold til 9800pro? Vet at 3dmark scoren er doblet, men hvordan er ytelseforskjellen i praksis? Mer fps? Bedre bildekvalitet? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hmm ok. Blir litt offtopic, men hvor mye mer ytelse er det på et x800 i forhold til 9800pro? Vet at 3dmark scoren er doblet, men hvordan er ytelseforskjellen i praksis? Mer fps? Bedre bildekvalitet? I praksis er ytelsen nesten doblet, ikke bare i syntetiske tester som 3dmark 03, men også i spill. Likevel tror jeg jeg ville kjøpt ny skjerm og 9800 Pro i ditt tilfelle. Det er jo slett ikke ett dårlig kort. Bildekvaliteten i 2d er vel ikke merkbart forskjellig vil jeg tro, uten at jeg vet dette sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå