lars68 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) hva dere ville godt for. det er ikke denne gangen får å bygge pc, men hva som er best Endret 17. september 2004 av lars68 Lenke til kommentar
Chief Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Seriøst mann. Ikke begynn engang. AMD vs. Intel diskusjoner finnes det da 10^4 av allerede. -Chief- Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 A64 3200+ eller mer ! nForce 3 250 ! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg er ikke grundig lei av at hver gang en slik topic kommer så sier man bare at det er 4532 tråder om det allerede. Ja kanskje det er det men i alle så står det jo bare "Nei seriøst ikke begynn med det" DET blir for dumt. Det må være lov å diskutere hva som er best ffs. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 AMD 64 til spill. Intel til encoding/decoding. AMD XP til budsjettpc... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Les denne tråden, det er sannsynligvis den eneste tråden her på forumet der AMD vs Intel blir diskutert med en saklig tone. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva er best: Pepsi eller cola? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva er best: Pepsi eller cola? Kola neida, men dette pleier å passe bra: Spill, AMD XP/64 Lyd/Video, P4 Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Pentium og Athlon er best på det de er best på... Det er opp til deg hva du skal bruke pc'n til! Endret 17. september 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ....burde vært null-toleranse på usakelige AMD vs Intel tråder... Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hva dere ville godt for. det er ikke denne gangen får å bygge pc, men hva som er best Det kommer an på flere faktorer, her er de to største man må ta hensyn til når man skal vurdere hvem som er best: 1. Prisklasse 2. Bruksområder Ellers: les tester og bedøm selv. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 http://www.hardware.no/anbefalinger.php Denne er fin som utgangspunkt! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Pentium og Athlon er best på det de er best på... Det er opp til deg hva du skal bruke pc'n til! Dette kjøper jeg.... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Nesten ett fett.... Ville gått for intel, (om 3 måneder) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Å spørre hvilken produsent som er best er helt meningsløst ved midnre du sier hva du skal bruke masinen din til. Ellers blir det som å kåre "den beste bilen i verden" uten å vite hvem som skal kjøre den, hvor den skal brukes, hva som er vikitig å ha i den osv. I et tilfelle ville sikkert en traktor være best, mens i et annet tilfelle ville kanskje en boble vært beste uttelling for prisen. Vær mer spesifik, så går det ann å gi et sakelig og nøyaktig svar. AMD og Intel har nemmelig prosessorer som er gode på forskjellige områder, og det finnes ikke EN type CPU som slår alle de andre på alle mulige områder. I så tilfelle var det jo lite vits i å lage flere typer til å begynne med... -Stigma Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) gi meg heller en link, enn og slippe drit ut f.eks. en link til der det er en annen samme som meg. vis jeg hadde fått den.. kunne en av dere stengt den, jeg synes det er så enkelt Endret 17. september 2004 av lars68 Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Amd Å Pentium er best hehe Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Folk burde fått 50% advarsel elns for å starte amd vs intel tråder. Du kjøper den cpuen som best passer dine behov. Du går ikke i joggedress i et bryllup. Lenke til kommentar
Krissern Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 ok.. for å diskutere hvem som er best av Amd og Intel bør dere vite litt mer om prossessorteknologi en det dere sansyneligvis vet. En fin måte og finne ut av hva som passer best for akkurat deg må være å lese tester hvor aktuelle Amd og Intel prossessorer er satt opp i mot hverandre i forskjellige aplikasjoner. Spørr deg selv: - Hvor mye har du og bruke på prossessor? - Hva skal du primært bruke pc`n din til? - Hvor høy ytelse trenger du? Les tester og finn ut hva som passer deg. Skal disse diskusjonene dukke opp hver gang intel/amd kommer med en ny prossessor? dumt spørsmål, det skjer jo uansett. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Det hadde kanskje vært bedre å spørre hvilken CPU som er best og ikke hvilken produsent som er best. Da ville jeg svart A64 med tanke på ytelse, stabilitet og ikke minst pris. Skal du KUN bruke den til videoredigering så kanskje du ville velge en dyrere < 3GHz Intel CPU. Når det er sagt så mener jeg at du må være ganske så pling i bollen visst du velger en 32bits CPU i dag, lite framtidsretta. Husk, dette er mine personlige meninger. Endret 18. september 2004 av bergetun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg