null peiling Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei! Håpet på å få noen tips her inne.. tenkt å kjøpe meg en ny mobil. jeg har ikke store kravene, men hadde tenkt at mobilen skulle ha poly. ringetone, kamera, blutooth(?) og den ska ikke være klapp telefon eller en Nokia ( )! Har tenkt litt på mobilene Siemens S65 eller Siemens SL65... Er åpen for flere forslag, erfaringer og tips ...! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 6260 en klapptelefon fra Nokia. Denne er bra. Hmm.. Av de to ville jeg valgt S65 tror jeg. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 den skal IKKE være klapp telefon eller en Nokia ( )! Tror nok også at jeg ville valgt S65 hvis ikke designet er hyperviktig. Koster vell ca det samme og har jo megapikselkamera,blåtann(bluetooth) og større skjerm. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 den skal IKKE være klapp telefon eller en Nokia ( )! Tror nok også at jeg ville valgt S65 hvis ikke designet er hyperviktig. Koster vell ca det samme og har jo megapikselkamera,blåtann(bluetooth) og større skjerm. Jeg bare tullet jeg. Lenke til kommentar
GigaBob Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 [ot=Hva tullet du med?[/ot] Jeg ville klart ha valgt S65 Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvis du vil ha en ganske stor mobil, som ikke har så veldig fint design, men har det meste, velg Siemens S65. Hvis du vil ha en liten mobil med fint design og passe med funksjoner, velg Siemens SL65. Men en ting du bør tenke på er at sånn dra opp og ned telefon (siemens sl65) blir fort litt dårlige... Jeg hadde en Siemens SL55 før, og den begynte å bli litt vond etterhvert. Lenke til kommentar
GigaBob Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg tror det skal være rettet opp på SL65 Lenke til kommentar
null peiling Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 når er det sl65 skal komme ut i butikkene? eller har de kommet? til hvilken pris? begge telefonene har en kul utseende på hver sin måte... (teller jo litt) er det ellers noen mobiler som jeg kan velge mellom eller er det et godt valg jeg har tatt?? takker ellers for gode svar på tidligere spørsmål! Lenke til kommentar
null peiling Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 noen som vet om SL65 tar imot realtones? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg tror ikke den gjør det, men var jeg deg ville jeg sjekket på club-siemens forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå