anon12234 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) her på onsdagen(forrige uke, eller no, en onsdag ihvertfall) da sp2 ble ofesiellt releaset så lastet pc min ned en oppdatering som kjevde automatisk restart, når jeg starta på nytt sto det: din pc har blitt oppgradert og behøvde restart (eller.no), var det sp2 som ble lastet ned? Endret 17. september 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tok oppdateringen 10 min+? Står det SP 2 under systemegenskaper? Hvis ja på begge så har du nok det. -KJ Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 høyreklikk midatamaskin / Properties.. Under General staar det vel? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du kan også skrive winver fra kjør/run Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) SP2 blir ikke sendt gjennom automatiske oppdateringer før om et par dager enda, så den tror jeg ikke det kunne ha vært. Men det ble derimot sendt ned en oppdatering til .NET framework som krever restart... Men hvis du lurer på om du har sp2 så er "winver" fra "kjør" en veldig grei måte å finne det ut på... Endret 19. september 2004 av arsvendg Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Som jeg vet... så får alle som har automatisk oppdatering av windows Service Pack 2 nå på tirsdag... ifølge microsoft norge om jeg har lest rett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå