lysbryter Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Min erfaring er at det er samme hvilket merke en kjøper. Har prøvd mange forskjellige merker, både billige, dyre og noname. Bortsett fra et par defekte noname-plater, har alle fungert perfekt med Nero og Plextor. :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 hei kjøp Mr.Platinum fra itbutikken du har brunnet 150 stk av dem, og hatt kun 1-3 feilbrenninger, og dem har hovedsakli vært min egen feil (spillt cs osv i bakgrunnen).... pris 330 kr for 100stk... meget billig beret Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 TDK er så å si de eneste som har fungert tilfredstillende i brenneren min(d.v.s. kunnet brenne på full (16x) hastighet) men så har jeg en ræva brenne oxo da...(samsung 16x/10x/32x) (gjelder ikke de derre slim case cd'ene med rosa cover fra TDK..) Mmore hadde jeg tiltro til, men har hatt noen feilbrenninger o.l. med dem. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 14:19, envida skrev:Skal kjøpe nye CD-R plater. Er det noen som har merker/plater de kan anbefale og hvor jeg kan få kjøpt de? Det finnes så mye å velge i!Platene skal brukes til å lagre programvare hovedsaklig, men også litt musikk.Noen som har noe å anbefale?mvhenvida Etter lengre erfaring med Verbatim kan jeg trygt anbefalle disse, grei pris og ekstremt lite problemer med de! Min personlige 2. plass er MMore deretter velter TDK osv. etter... Memorex liker jeg ikke, de er greie å brenne med, men har erfart at de rett og slett tåler for lite før de får den minste ripe. (der er verbatim meget god) :smile: Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 På min lokale "Binders" foretning har de 10 Pack slimcase Imation CD-er for 39Kr, har ikke hat en eneste feilbrenning sålangt. Verbatim og Sony er bra CD-er.... Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 TDK og Emtec [basF] er de dedikert beste...for mitt bruk :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: *snip*Memorex liker jeg ikke, de er greie å brenne med, men har erfart at de rett og slett tåler for lite før de får den minste ripe. (der er verbatim meget god) :smile: jeg har ikke det problemet, mine CD'er blir ikke ripete :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå