eyvind1 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har nettopp installert Point Of Existence mod'en ti Bf Vietnam. Det kjedelige er at jeg får spille ca. 2 min. i singleplayer før spillet avslutter seg selv og jeg er tilbake i windows. Noen som har eller har hatt samme problem? Evt. noen som vet hva som forårsaker det evt. hva som kan gjøres for å få det til å fungere Kjører orginalt, men bruker Nocd (Det er så enkelt) Kan dette være noe av betydning Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 vil ikke tro det har noe med nocd nei ! det er enda litt tidlig for at alt skal fungere som det skal i denne modden, har vært 1 beta og en bitte liten patch..ikke mer ! problemet ditt vil nok være iorden i neste patch ! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Flyttes til BF forumet Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Prøv uten No CD en gang. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hadde samme problem.. installerte den patchen de har kommet med, og da forsvant problemene. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 1. Kjør en reinstall av spillet 2. Pass på at du har absolut siste verson 3. Kjør uten Crack Gjelder dette båre Sp og Mp ? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Har installert incremental? patch, tror det var det den het. Nå går det som det griner i sp, har ikke prøvd i mp, men regner med at det også funker fint Spiller stort sett Black Hawk Down på nettet, har ikke surra meg til å spille BFV ennå. EDIT: Link til patchen følger her: http://www.gaming4all.net/de/file693_61700...7e1e98653b.html Endret 17. oktober 2004 av eyvind1 Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har installert incremental? patch, tror det var det den het. Nå går det som det griner i sp, har ikke prøvd i mp, men regner med at det også funker fint Spiller stort sett Black Hawk Down på nettet, har ikke surra meg til å spille BFV ennå. kan jeg få link til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå