Luke Lovegroove Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Du har i alle fall min fulle anbefaling! De er tøffe, gode å gå med, utrolig bra lyd og så har du denne flotte garantien. Tror jeg har fått nye 3 eller 4 ganger. Det er rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du har i alle fall min fulle anbefaling!De er tøffe, gode å gå med, utrolig bra lyd og så har du denne flotte garantien. Tror jeg har fått nye 3 eller 4 ganger. Det er rett og slett genialt! Du gir han en anbefaling,mens du har måttet bytte dine ut 3-4 ganger? Hørtes ikke veldig overbevisende ut. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 UR-40 går vel for å ha skrapete diskant og generelt dårligere lyd enn Portapro, i hvert fall i følge de jeg har snakket med som har de. Jeg synes UR40 har noe kjipt og flat bass, mens PortaProen sin bass er litt for mye av det gode. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ok... har hørt bassen i portapro selv men jeg liker bass jeg kjøper de når jeg får råd/mp3 spiller hehe Lenke til kommentar
thingul Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 En annen ting er jo livstidgarantien, jeg kjøpte mitt første sett i 98 eller deromkring og har hatt ett par sett etter det Ellers kan jeg anbefale grado sine headset hvis du vil bruke litt mer penger. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Grado er skrekkelig dyrt i Norge, dessuten synes mange ink. meg at de ikke er spesielt gode å ha på seg over tid. Lenke til kommentar
total Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 noen som veit om nettsjapper som selger portapro billigere enn 350? Evt butikker i bergen som selger rimelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå