e321 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er disse noe bra eller? koss portapro Noen bedre i den prisklassen? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 har prøvd disse selv, og etter min mening er de veldig gode. Klart de er jo sikkert ikke noe særlig til finlytting og til bruk på hjemmekino, men til bærbar musikk funker de fett. De har også bra med bass. Det finnes en god del andre poster som sammenligner disse med andre i samme prisklasse, og når jeg spurte om noe av det samme ble jeg anbefalt å kikke på noen i samme prisklasse fra senneheiser. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jepp, forsk heller litt på Sennheiser PX100 og PX200. Bedre lyd og konstruksjon, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kan ikke si at dei er så utroli bra som mange vil ha det til da. Og dessuten har jo alle Porta Pro!! Er litt artigere hvis du har et headsett som ikke så mange andre har da. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Porta pro er geniale!. Hvis man ser bort fra litt hår lugging Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Du kan jo lese noen erfaringer her. http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...ew=user_reviews Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 hm, ja... 50/50 altså noen liker de noen ikke... Tror jeg dropper hele greia å lodder på noen ledninger på mine gamle koss Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 portapro er jo genialt hvis man er skallet eller har ønske om å bli det men de har bra bass og passer til litt heavy musikk Lenke til kommentar
MenMonic Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Enig med de fleste her, men de har antydninger til vrenging av bass på høyt volum... ellers veldig godt Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Porta pro er geniale!. Hvis man ser bort fra litt hår lugging auu de var vonde, fikk dem i går. Men de lugger visst ikke nå lenger... hva skal du bruke dem til? sjekk ut UR-40 ( http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123347&cks=PRL ) De er bedre lyd i, men passer dårlig på byen Og dessuten har jo alle Porta Pro!! Jeg pleier ofte å tenke sånn: "Kan det være en grunn til det?" Prøv å tenk slik du også, skriv ned svaret, les det høyt for deg selv og tenk igjennom om det er noe logikk i det Tenk også over denne setningen (med forbehold om at den ikke er 100% korrekt): "Koss PortaPro har vært verdens mest solgte hodetelefoner de siste 15 årene" Endret 25. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har de selv, og syns de er helt Geniale! God lyd, og med god Bass! Noe som er bra er også at det er Livsgaranti.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det er vel forskjell på masse og god bass. Og resten av lydspekteret er veldig svakt i disse. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Disse er utrolig gode til mp3-spillere o.l. Spør pain, han bruker de endel. Jeg har selv prøvd de og de er behagelige og bra kvalitet lyd i dem Endret 26. september 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 De går vel for å være de hodetelefonene (merk, ikke klokker) med nest best lyd i denne prisklassen, rett etter sennheisers konkurrerende produkt, etter det jeg har lest i tester og av egen erfaring. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 I forhold til sin pris er disse fortsatt geniale. Bruker disse temmelig ofte, gode å ha på, _BRA_ bass, teh nice diskant osv osv, herlig å bruke under kjedelige skoletimer Lenke til kommentar
highlander Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 I forhold til sin pris er disse fortsatt geniale. Bruker disse temmelig ofte, gode å ha på, _BRA_ bass, teh nice diskant osv osv, herlig å bruke under kjedelige skoletimer Det er rett og slett ett genialt utbytte av standard høretelefoner som følger med mp3 spillere eller en walkman. Men til pcbruk så vil jeg ikke si det er det beste kjøpet du kan gjøre til den prisen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 I forhold til sin pris er disse fortsatt geniale. Bruker disse temmelig ofte, gode å ha på, _BRA_ bass, teh nice diskant osv osv, herlig å bruke under kjedelige skoletimer Det er rett og slett ett genialt utbytte av standard høretelefoner som følger med mp3 spillere eller en walkman. Men til pcbruk så vil jeg ikke si det er det beste kjøpet du kan gjøre til den prisen. Nix, da ville jeg gått for Plantronics Audio 90, som jeg har selv, eller Koss UR-40... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 UR-40 går vel for å ha skrapete diskant og generelt dårligere lyd enn Portapro, i hvert fall i følge de jeg har snakket med som har de. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 ur 40 er etter min mening geniale.....bruker dem som "hjemme-klokker" til tv, ipoden, gitarforsterkeren og annlegget mitt funker utmerket til det Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 UR-40 går vel for å ha skrapete diskant og generelt dårligere lyd enn Portapro, i hvert fall i følge de jeg har snakket med som har de. Syns de har god lyd jeg... Har ikke prøvd dem så mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå