manav Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg trykket ved en feil på printknappen når skriveren var avslått. Når jeg går inn for å avbryte utskriftene får jeg en feilmelding før explorer avsluttes (og startes på nytt). "explorer.exe har et problem og må lukkes" Har XP Home SP1 og en HP deskjet. Hva skjer her? Noen ideer? Lenke til kommentar
manav Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ingen som har noen som helst forslag til hva jeg burde gjøre? Kan SP2 fikse problemet tror dere? Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 du kan vell årøve å legge inn IE på ny eller prøve en ny nett leser som feks FireFox eller Opera ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 iexplore.exe er nettleseren. explorer.no er viktig for systemet. Har ellers ingen ideer, kan det funke hvis du høyreklikker på skriveren i taskbar og velger avbryt alle utskrifter? Lenke til kommentar
manav Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det er akkuratt det jeg gjør... Så kræsjer den.. Virker som jeg må la sidene skrive seg ut får å få dem vekk. Tungvint å gjøre det hver gang.......... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 har akkurat samma problemet selv. Har ikke funnet en løsning, må si at det er meget irriterende ja. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Samme problemet her. XP og HP DeskJet. Lenke til kommentar
manav Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Har dere installert SP2? Kan være det er fikset i den.....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå