El Fantasma Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvordan kan jeg se en film som er redigert og kopiert til en DVD-R plate? Når jeg setter plata i og åpner den, inneholder den en .VOB, .BUP, og .IFO fil..? Må jeg ha noe spesiellt programm for å se filmer i slikt format? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 .VOB .BUP .IFO Om de forskjellig filene.. (uten peiling) Går det ikke ann å spille av dvd'en med media player? Lenke til kommentar
agony Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du kan f.eks bruke power dvd, eller et annet dvd avspiller program Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Visst jeg åpner noen av filene, kan jeg spille den av, men jeg for ikke lyd! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Noen som har peiling? Finns det noen gratis programmer jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har du brent filene som en video disk eller en data disk? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Vet ikke, en kompis av meg som har filmet og brent det ut på en DVD-R plate....inneholder de filene jeg nevnte tidligere... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Du kan laste ned en prøveversjon av Power dvd her. Den greier fint å spille disse filene. Dette er en side som inneholder linker til andre avspillere. Videohelp.com Endret 17. september 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Windows Media Player kan spille av DVD-er, så en prøveversjon av PowerDVD er helt unødvendig. Jeg går da ut fra at dette også gjelder DVD-R. Ellers er det vel bare å sette platen i en vanlig DVD-spiller tilkoblet TV'en for å få sett den. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Windows media player klarer bare å spille av DVD plater hvis det er installert en DVD codec, noe du får gjennom andre nevnte programmer. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Mediaplayeren min laster stadig ned kodeker fra nettet. Jeg tok det for gitt at det også gjaldt DVD. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tror ikke codec til avspilling av DVD er gratis, den er lisensiert og må kjøpes, eller prøves som shareware tror jeg. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 jeg aner ikke hva jeg snakker om: Men jeg tror gamle dvd filmer er laget bilde og lyd separat. Og de jeg prøvde på var lyden copyrightet så fikk ikke kopiert den. Aner ikke om det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå