Gå til innhold

død piksel på min 7610!

plankton

Anbefalte innlegg

Kjøpte 7610 for to dager siden og oppdaget nå at det er en død piksel øverst på venstre hjørnet. Nokså usynlig, men synes når man starter telefonen av og på, og når man velger lyse temaer.

Har noen opplevd det samme med 7610 eller en annen Nokia telefon? Dekkes dette av garantien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte den på Japan Photo. Tror du har rett er jeg redd. Kan nok leve med den døde pikselen, kanskje det er bare meg som er så sær.

Så også at bruksanvisningen på N-Gage QD sier uttrykkelig at dette er normalt og ikke en feil...hva tenker Nokia på egentlig??? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har 2 døde pixler på min 7610 så slutt å syt! Merker ikke de nå lengre, men i starten så irriterte jeg meg grønn over det... Nå var du heldig at du fikk en død pixel opp i venstre hjørne.... Hva nokia tenker på? At de slipper å reparere skjermer med døde pixler så de sparer penger.... Hva ellers?

Endret av Simen_1987
Lenke til kommentar
Kjøpte den på Japan Photo. Tror du har rett er jeg redd. Kan nok leve med den døde pikselen, kanskje det er bare meg som er så sær.

Så også at bruksanvisningen på N-Gage QD sier uttrykkelig at dette er normalt og ikke en feil...hva tenker Nokia på egentlig??? :thumbdown:

Døde piksler er dessverre så vanlig på alle former for tft-skjermer i alle størrelser (store pc-skjermer også), at det er praksis at 1 død piksel ikke dekkes av garantien. Dette fordi man egentlig må regne med det om man har tft-skjerm. Kjipt :dontgetit:

Lenke til kommentar

Merker den ikke nå lenger egentlig. Har valgt AEBlue som tema og den døde pikselen blir nesten usynlig. Hadde den vært plassert andre steder enn på øverste hjørnet hadde jeg sikkert blitt gal av irritasjon.

Slike feil må man egentlig ikke tåle. Vi har tross alt betalt en liten formue for telefonene våre. Og verre at Nokia betrakter døde piksler som en "normal hendelse" og ikke en mangel på kvalitetskontroll. Det viser bare hvor godt tak mobilprodusentene har over sine kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...