netbrain Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann.. jeg har et linksys akksesspunkt. koblingen til den eksterne antenne på ap'et er av typen RP-TNC male, så har jeg lagd min egen antenne utav en coax kabel og en av tingene jeg mangler er motparten til RP-TNC koblingen (RP i RP-TNC står for reverse polarity om en ikke visste det), altså jeg trenger en RP-TNC Female. Spørsmålet er da. hvor kan jeg kjøpe dette hen? jeg har bare funnet RP-TNC male og følelsene begynner å strømme inn: PLIS HJELP! Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann.. jeg har et linksys akksesspunkt. koblingen til den eksterne antenne på ap'et er av typen RP-TNC male, så har jeg lagd min egen antenne utav en coax kabel og en av tingene jeg mangler er motparten til RP-TNC koblingen (RP i RP-TNC står for reverse polarity om en ikke visste det), altså jeg trenger en RP-TNC Female. Spørsmålet er da. hvor kan jeg kjøpe dette hen? jeg har bare funnet RP-TNC male og følelsene begynner å strømme inn: PLIS HJELP! Elfa har det meste av sånn: Elfa Merk at du må ha spesialtang for å montere RP-TNC kontakter på kabel. Lenke til kommentar
netbrain Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Elfa har det meste av sånn:Elfa Merk at du må ha spesialtang for å montere RP-TNC kontakter på kabel. jeg har lett og lett å lett på elfa men finner ikke annet en ferdiglagde kabler med RP-TNC male, ikke female! kan du ta en titt selv? eller noen som har brukt elfa.se før? takk Lenke til kommentar
netbrain Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Merk at du må ha spesialtang for å montere RP-TNC kontakter på kabel. uhm hvilken type da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå