Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

linksys wap54g og ekstern antenne

Anbefalte innlegg

Heisann.. jeg har et linksys akksesspunkt. koblingen til den eksterne antenne på ap'et er av typen RP-TNC male, så har jeg lagd min egen antenne utav en coax kabel og en av tingene jeg mangler er motparten til RP-TNC koblingen (RP i RP-TNC står for reverse polarity om en ikke visste det), altså jeg trenger en RP-TNC Female.

Spørsmålet er da. hvor kan jeg kjøpe dette hen? jeg har bare funnet RP-TNC male og følelsene begynner å strømme inn: :cry::thumbdown::no::wallbash::realmad::omg::hm::huh::hrm::ohmy::dribble:

PLIS HJELP! :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.. jeg har et linksys akksesspunkt. koblingen til den eksterne antenne på ap'et er av typen RP-TNC male, så har jeg lagd min egen antenne utav en coax kabel og en av tingene jeg mangler er motparten til RP-TNC koblingen (RP i RP-TNC står for reverse polarity om en ikke visste det), altså jeg trenger en RP-TNC Female.

Spørsmålet er da. hvor kan jeg kjøpe dette hen? jeg har bare funnet RP-TNC male og følelsene begynner å strømme inn: :cry::thumbdown::no::wallbash::realmad::omg::hm::huh::hrm::ohmy::dribble:

PLIS HJELP! :devil:

Elfa har det meste av sånn:

Elfa

Merk at du må ha spesialtang for å montere RP-TNC kontakter på kabel.

Lenke til kommentar
Elfa har det meste av sånn:

Elfa

Merk at du må ha spesialtang for å montere RP-TNC kontakter på kabel.

jeg har lett og lett å lett på elfa men finner ikke annet en ferdiglagde kabler med RP-TNC male, ikke female! kan du ta en titt selv? eller noen som har brukt elfa.se før?

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...