FenrisC0de Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jo, jeg skal til spania i høstferien, nærmere bestemt madrid.. og hvis man går til www.sas.no og bestiller billett kan man velge "Barn 12-15 år".. ok, de får altså 33% billigere billett.. så etter jeg har gått igjennom registrerings prossessen og alt er bestillt står det, 1x barn 5-11 år.. hva faen? Prisen stemmer med at det er 33% billigere, og på den første bestillings siden står det at jeg valgte Barn 12-15 år.. nå er billetten bestillt. hva gjøre jeg`? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ringer sas? Tror darkness| er inne på noe her ja... btw. ta screenshots og send til den værste tabloid-fjottpressen som finnes i Norges land. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Bare send en mail. Regner med at det går bra. Eventuelt skal det ikke være noe problem å få det rettet opp til riktig alder om du faktisk skal ha trykket feil, er du ordentlig uheldig så får du vel et gebyr på NOK 200,-, men tviler på det også. Går nok bra, ring eller send en mail du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå