.V. Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Postet noe lignende i sist vi skulle ha lan, da fikk vi et script som funket ok(men mener vi hadde litt problemer med stabilitet på slutten, husker ikke helt hva som skjedde). Det scriptet har (selvfølgelig) forsvunnet i en eller annen formatering, så derfor spør jeg igjen: Er det noen som har en (gratis) seatmap til meg? Versåsnill? Det kommer ca 60-80 stk på lanet, vet ikke om det har noe å si for scriptet. Kan ikke betale, men den som gir oss script skal få slippe inn gratis på lanet....... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 http://hotscripts.com/Detailed/3875.html Evt. kan du sjekke med www.partyreg.com om de vil gi deg plass hos dem. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det skjemaet jeg skulle fylle ut hos partyreg var visst ikke lagt ut, er det bare å sende de en mail? Om vi ikke får der, er det nok å ha scriptet på en windowsboks med Apache? Har lite lyst å begynne å styre med linux... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Windows, apache, PHP og MySQL går fint sammen. Hvis du skal ha maskinen kjørende hjemme, bør du sørge for at du har høy nok kapasitet på linjen din. ADSL 748/128 duger IKKE. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) det globelan bruker tror jeg det er åpen kildekode på. Endret 18. september 2004 av datating Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg har veldig lyst å teste ut det scriptet som låg på hotscripts siden, å jeg har ikke så veldig mye erfaring med apache osv... noen som har noen guider på lur der det står litt om hva du må gjør for å sette opp mysql database osv... ?. Jeg la merke til at det stod index.php3, hva er forskjellen på .php og .php3? :S Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 forskjellen er nesten ingen. Omtrent som forskjellen mellom .htm og .html. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Så du trenger ikke en gammel versjon av PHP, f.eks. PHP 3.4 for å bruke noe som heter *.php3? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nupe. Det er bare et annet filnavn for php-filer, på samme måte som man kan putte php i html-filer med litt endring av php.ini. Hvis det derimot ikke skulle fungere, er det bare å endre litt på en linje i php.ini. Lenke til kommentar
Hemulen89 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvis jeg prøver å gå inn på den siden som e-ton sliter med, så får jeg bare opp koden. Det kan altså virke som om php ikke prosesserer koden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå