Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor adsl - torrent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvd en annen torrent?

Prøv feks. denne;

http://qa.mandrakesoft.com/torrent/Mandrak...ownload.torrent

for å teste.

Problemet kan ligge hos tracker'n (altså den som styrer din nedlasting, og som du trenger kontakt med)

hæ?

var dette et torrent program ?

får opp linux jeg...

torrent = Informasjons kapsell for det du vil lastre ned. (I mitt eksempel er det MandrakeLinux 10)

Bittorrent = Programmet du laster ned med.

Feilen er mest sannsynlig Trackeren som enten er nede, eller er overbelastet/ikke tilgjenngelig. Råder trådstarter enten å vente litt, prøve en annen torrent (med samme innhold som han vil ha tak i såklart) eller prøv et annet Bittorrent program.

F.eks. http://sourceforge.net/projects/azureus/

Lenke til kommentar
Bittorrent funker ikke nå, når jeg starter en download får jeg feilmelding ; got bad file info..

Det kommer av og til hos meg hvis jeg ikke lagrer torrenten på HD men bare åpner den direkte fra Internett. :hmm:

fant ut at det er motsatt hos meg.. det virker hvis jeg åpner direkte fra internett nå uten å laste ned torrent filen.

Lenke til kommentar
Jeg fikk nylig Telenor ADSL... Bittorrent funker ikke nå, når jeg starter en download får jeg feilmelding ; got bad file info.. og dette gjelder alle filer jeg prøver. Og det samme skjer på alle tre pcèr jeg har i nettverket her. 

Noen erfaringer?

Sliter med samme problemet.

Hadde problemet tidligere fra en annen bredbåndslevrandør,

etter å ha åpnet portene i routeren ordnet allt seg.

Problemet nå er at jeg kommer inn i den nye routeren,men vet ikke hvor og hvordan jeg åpner portene i Topcom xplorer'en min..

Endret av TerjeFjern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...