GrinJe Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 noen som har den? er den varm? stabil? osv, vil gjerne høre litt erfaringer om den Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 noen som har den?er den varm? stabil? osv, vil gjerne høre litt erfaringer om den Jeg skal ikke si for sikkert , men jeg har hørt mye dårlige erfaringer med hitachi disker. Og da har det vært snakk om varme ytelse og stabilitet. Kankjse det står noe om de i tester?? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Det er 5 plater og 10 lese/skrive-hoder i denne disken, så den blir noe varmere enn konvensjonelle 250GB-disker med 3 plater, ja. Aktiv kjøling (vifte) er nok en uskreven nødvendighet på denne. Definer stabil. Jevn hastighet? Pålitelig? Vanskelig å si noe om sistnevnte ut fra tester, når testperioden gjerne går over få timer. Dette får de som evt har erfaringer svare på. Har lest tester av denne, husker dessverre ikke hvor, bare at jeg "googlet" meg til det. Endret 17. september 2004 av KAS Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ligger sikkert noe på storagereview elns Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hitachi 7k400 ligger på StorageReviews toppliste. Vi har tilsammen 11 Hitachi harddisker hjemme fordelt på flere maskiner uten problemer. (7k250 og 180GXP) Lenke til kommentar
durabit Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 noen som har den?er den varm? stabil? osv, vil gjerne høre litt erfaringer om den Jeg skal ikke si for sikkert , men jeg har hørt mye dårlige erfaringer med hitachi disker. Og da har det vært snakk om varme ytelse og stabilitet. Kankjse det står noe om de i tester?? Jeg begynner så smått å bli lei av all denne grunnløse ryktespredningen. Hitachi har aldri levert en dårlig serie med disker. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 http://www.storagereview.com/articles/2004...9revisit_1.html The Fastest Gets Larger... and Faster- The Deskstar 7K400 expands upon the winning formula already delivered by Hitachi's 7K250 through the addition of two more platters and 150 GB of additional capacity. This larger capacity, of course, impacts SR's real-world performance tests and thus allows the 7K400 to realize slightly higher single-user scores across the board. Though the performance gain is hardly huge, Hitachi once again proves that the biggest and baddest 7200 RPM drive can be one and the same. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 ok, takk for alle svarene men er det noen i hele tatt som har disken???? jeg ville gjerne hørt fra noen som har akurat denne disken om den er stabil. har selv en samsung 160 GB som er helt fucka, den sletter secktorer hele tiden, har fått fikset det nå da Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 har selv en samsung 160 GB som er helt fucka, den sletter secktorer hele tiden, har fått fikset det nå da Siden du først er inne på det...kan du fortelle litt mer om hva som skjedde og hvordan du fikset det? Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 eller jeg fikset det ikke da, jeg bare formaterte den og så satte på en hdd kjøler. har ikke hatt problemer etter det Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 har selv blandt annet to hitachi 7k250 250gb disker, ingen problemer. kjøpte den siste av dem nå idag og vurderte faktisk 7k400 disken, men gikk for 7k250 (prisen hadde ingenting med det å gjøre) Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 når kommer Hitachi Deskstar 7K400 400GB S-ATA 8MB cache 7200R til å gå ned i pris tror dere??????? og hvor mye??? tror dere at det kommer noen like store harddisker fra andre produsenter snart? og hvor lenger blir det til tror dere? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Seagate kommer snart med større disker. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det absolutt ingen som har kjøpt denne disken asså ? Er meget spent på lyd nivået.. blir nok to stk 200 gb Seagate istede tror jeg hvis jeg ikke finner ut hvor mye denne bråker Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det eneste som er bra med denne Hitachi disken er at den har god ytelse. Ellers er den veldig varm og bråker litt. Når den jobber piper den en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå