kemper Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja. -MMS: ja. -GPRS: ja. -WAP:ja. -Kalkulator: ja. -JAVA:ja. -Email klient: ikke viktig -Spill: ja, helst med litt god kvalitet Form: -Klapp helst -Vekt: ikke veldig viktig. -Antenne integrert Skjerm: Farge. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Større enn T610 helst -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: åpen for alt -Kamera: Ja, men ikke nødvendigvis megapixel -Videokamera: Hadde vært morro, men ikke veldig viktig -Symbian: ja -Triband: helst, men ikke veeldig viktig -Infrarød port: ja -Bluetooth: ja -Minne: minnekort -Minnekort?:ja -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: ja -Radio: ja. -Wlan: uviktig. -3g(UMTS): uviktig) -Batterilevetid: "ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Høre på musikk, radio, spille, ringe, sms, mms... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Inntil videre er det nok bare SX1 som oppfyller alle dine krav. ELler så må du vente på 6260, som dog har litt dårlig standbytid Lenke til kommentar
kemper Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 klarer å vente litt, foreløpig står 6260 øverst på lista Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 6260 ville nok passe for deg! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 6260 blir deilig Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 SX1 er en elsk telefon! Har ikke hatt noen problemer med den og den er bare best! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Nokia 6260 er foreløpig den eneste telefonene som "best" oppfyller dine krav. Den utentvil største svakheten til 6260 er batteritiden, som nokia selv oppgir til svake 144 timer (standby) og med aktivt bruk av skjermen så kan man enkelt regne med at denne vil ligge en god del under dette. Endret 19. september 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå