kverna Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hei. Broren min skal ha vannkjøling, og jeg må selvfølgelig hjelpe han siden jeg er den eneste av oss som har "peiling". Derfor lurer jeg på: Vil dette passe greit eller ville dere gått for ett annet oppsett ? AC vannblokk, CPU, "cuplex PRO" - S478/Socket754/939/940 Swiftech vannblokk, chipset Eheim 1250 vannsirkulasjonspumpe AC radiator, "airplex EVO 360", m/nipler + alt av nødvendige slanger o.l. vil understreke (understreker) der ja, at chipsett blokka ikke er sikker, var bare den eneste som de hadde på lager som så aktuell ut. Skal ha gpu blokk også men venter til de nye kommer inn. Takker for alle svar og tips! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tviler egentlig på at det er nødvendig med en så voldsom pumpe. Har en slik liggende å vente på "arbeidslyst" her hjemme. Bruker pr i dag en Hydor L20 pumpe og den gjør jobben bra og uten støy De andre komponentene har jeg ikke kjennskap til, så jeg velger å ikke kommentere de Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 takk! men noen pumpe med 3/8" nippler som dere anbefaler ? skjønner ikke hvorfor de ikke har like nippler inn og ut.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ...men noen pumpe med 3/8" nippler som dere anbefaler ?... Det er jo mulig å bruke overganger. 1250 pumpen har vel 14mm på inn siden om jeg ikke har sett helt feil Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har den cpu vannblokka på mitt system og jeg synes den virker ganske bra med tanke på de temperaturene jeg får. Har 240evo, så jeg tør ikke si for mye om 360'n, men fornøyd med den jeg har. Med raddisviftene på 48% styrke så ligger tempen på 27c og på 100% så for jeg den ned i 23c. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå