B4stian Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 En kamerat av meg ønsker seg ny telefon. Han trenger: Funksjoner: -Kalender: ikke viktig -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: samme -JAVA: samme -Email klient: helst, men ikke nødvendig -Spill: samme det vel.. Form: -Alternativ: samme det -Antenne (Si ifra om du vil ha en intergrert antenne). Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: litt størrelse, må det være, helst ikke under 100*100 px (men ikke så viktig da..) -Touchscreen: nei Pris: Han har mellom 0 og 3500 kroner til rådighet. Diverse: -Kamera: Ja -Videokamera: helst, men ikke nødvendig -Symbian: kanskje.. -Triband:nei (men gjør ikke no) -Infrarød port: helst -Bluetooth: helst -Minne: må vel hvertfall være 20 mb! og helst plass til minnekort -Minnekort: helst -Polyfoniske ringetone: er vel en selvfølge i dag -MP3: gjør ikke no -Radio: samme -Wlan: nei -3g(UMTS): ja/nei.. -Batterilevetid: Viktig!!! -Stemmestyring: JA!! -Høyttaler: jepp.. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? En del mms, sms og ringing! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Siemens M65 M65 har ikke blåtann, og den har heller ikke 20mb minne. Mange telefoner og velge mellom. Du bør kanskje ta en ekstra titt på først og fremst K700 og 6230 Begge gode telefoner, men K700 har ikke mulighet for utvidet minne da. 6230 har litt liten skjerm, men eller har den det meste. S65 bør kanskje også tas en nærmere titt på! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 ok, disse tingene må han ha: - Stemmestyring - Høyttaler - Kamera - Fargeskjerm hvem har det? Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vil anbefale deg å ta en titt på: Nokia 6600, Nokia 6230, SE k700i, Siemens s65 og Siemens SX1. Jeg har SX1 selv og er utrolig fornøyd. Knappene er jeg allerede vant med. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skal telefonen brukes med blåtann, anbefaler jeg ikke Nokia 6230. Jeg vet ikke med 6600, men 6230 har ganske nedsatt funksjonalitet og det er ikke alltid den finner alle enheter i nærheten. _ johanf Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Skal telefonen brukes med blåtann, anbefaler jeg ikke Nokia 6230. Jeg vet ikke med 6600, men 6230 har ganske nedsatt funksjonalitet og det er ikke alltid den finner alle enheter i nærheten. _ johanf ok, skal gi han rådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå