Spielhaug Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har for tiden Windows Media Player 8, og har til nå ikke lastet ned WMP9 fordi jeg har vært redd for at endel av musikken min ikke kunne spilles av med denne. Grunnet rettighetskoder og slikt som jeg har hørt ligger inne i WMP9. Men nå etterhvert er det endel nettsider der jeg ikke får spilt av video, så da lurer jeg på om det er bryet verdt å oppgradere til 9'ern? Please, ikke renn ned tråden med "bytt til Winamp", "BMPlayer er best" og lignende. Jeg vil bare ha svar på om det er vits i å oppgradere WMP... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) slettet Endret 17. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva med WMP 10? Lenke til kommentar
agony Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 På streaming burde du nok bruke wmp9, utenom det har jeg ikke lagt merke til noe stort man trenger den for. Personlig bruker jeg den enda gamlere wmp, som fortsatt er med. mplayer2 eller no heter den, ligger i samme mappe som wmp8/9. Og alt det tullet med rettighetskoder osv kan du slå av, og er ikke noen stor biggie om du ikke gjør det til det selv. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 WMP9 er VELDIG mye raskere enn 8´eren. (Tenker da på oppstart osv.) Er kommet WMP10 nå da, men bare for engelsk Windows foreløpig.... Lenke til kommentar
runeah Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Anbefaler 10.. hvis du har eng. XP da... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har selv ikke merket forskjell mellom 9'ern og 10'ern (bortsett fra åpenbare kosmetiske endringer). Uansett, du skal ikke være redd for å oppgradere spiller'n din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå