Mauro Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann, Jeg har installert The sims 2 nå. Og har spilt det, men jeg får ikke bygget hus. Jeg trykker f.eks på en vegg, og "vegg verktøyet" kommer ikke opp. Jeg har spilt The Sims 1 så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har tilogmed prøvd å gå på "Lær å spille">"Lær å bygge hus", men heller ikke der funker det. Hva er galt ? Kan det være cracken jeg bruker? Noen andre med samme problem? Tips? Anything? Mvh Mauro Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Downloade eller kjøpt versjon? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann, Jeg har installert The sims 2 nå. Og har spilt det, men jeg får ikke bygget hus. Jeg trykker f.eks på en vegg, og "vegg verktøyet" kommer ikke opp. Jeg har spilt The Sims 1 så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har tilogmed prøvd å gå på "Lær å spille">"Lær å bygge hus", men heller ikke der funker det. Hva er galt ? Kan det være cracken jeg bruker? Noen andre med samme problem? Tips? Anything? Mvh Mauro Kjøp spillet og bruk CD`n. DA fungerer det!! Det er cracken du kjører som forårsker dette. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Altså, jeg lånte det av en som har kjøpt det, og lagde iso filer av cdene... Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kjøp spillet i butikken. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg