Ornamental Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Som nevnt i topic, det er en G556E. 2 Ghz Dothan, to gig minne, 60 GB (7200 rpm) HD. XP, og en ekstern 160 GB Maxtor på lur. Problemet mitt er at den etter forholdsvis kort tid (Kortere enn batteritiden på 2,5 -3 timer) låser seg, kommer med pipelyder, hengelåssymbolet (Med en A inni, til venstre for powerknappen) blinker blått og maskinen slår seg av. Dette skjer enten batteriet er i eller ikke. Noen som vet om det er noe jeg selv kan gjøre med dette, før jeg må klage min nød til Multicom? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kan ikke være ett slags virus da? Siden du sa det ikke hadde noe med batteriet å gjøre. Ta ett søk hvis du klarer. -Norton eller housecall.trendmicro.com Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hengelås symbolet ditt er lys for at caps lock er på. Men den skal jo ikkje blinke. Kontakt Multicom. Lenke til kommentar
Ornamental Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Kan ikke være ett slags virus da? Siden du sa det ikke hadde noe med batteriet å gjøre. Ta ett søk hvis du klarer. -Norton eller housecall.trendmicro.com Det er ikke virus. Dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå