Steffen2 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har en pixel på min skjerm som ikke funker som den skal. Tilater komplett.no mange døde pixler før jeg kan sende den inn ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvor lenge siden er det du fikk den? Har angrerett vettu. For reklamering TROR jeg at det er 3 piksler døde som gir retur. Kan være du er heldig da, jeg ville hørt med dem uansett Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Send den inn om den i det heletatt har noen døde piksler mener jeg. Komplett sender den bare tilbake til leverandøren dems igjen så. Prøv å send en melding til komplett her på forumet. Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jeg har to døde pixler på min skjerm som jeg kjøpte fra komplett i forrige uke. snakket med dem på tirsdag, de forlanger 5 døde før du har returrett, men mannen anbefalte å bruke angreretten dersom jeg ikke var fornøyd... skal tenke på det en uke til.. lilleninni Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Har hatt denne skjermen i noen vekker, så angreretten er vel ikke lenger . 5 døde pixler Lenke til kommentar
TMH Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Dette kommer også an på hvor stor skjerm du har. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 På Elkjøp må det være minst 3 døde pixler for at det skal gå på garantien. Det er sikkert standard over hele fjøla. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Så lenge skjermen er ISO-sertifisert så er det det som oppgis på denne siden som gjelder: http://www.nec-mitsubishi.com/specials/online_englisch/iso/ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hvis det ikke har gått 2 uker siden du kjøpte skjemen så kan du like så godt ta nytte av angreretten. bare å sende mail å si at du ikke vill ha den, så fyller du ut non greier å leverer tilbake, du som betaler porto da Lenke til kommentar
Daggis87 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 kjører ikke eizo en pixelfeil eller er jeg på jorde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå