PreZiDenT Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) .. og skal straks bytte fra radeon 9600 pro til msi geforce 6800. hva heter det programmet som sletter alle ati driverne, slik at det ikke blir noe kluss? Andre råd dere kan gi meg? Endret 17. september 2004 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Tror det heter driver cleaner? Er ikke sikker... Gratulerer med nytt kort.. Post 3DMark03 scoren din etter på da.. Prøv å klokke kortet ditt, nyeste drivere, beta på www.guru3d.com og orginale på www.nvidia.com Endret 17. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det ikke bare å uninstalle driverne normalt da? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Det heter drivercleaner, ja. 3dmarks-score trenger du ikke å poste her. Den kan du poste under "BENCHMARKS". HVa slags råd da? Hvordan du setter det inn eller mer om kortet? Husk iallfall at kortet skaper mye varme, så sørg for god nok kjøling. Hvis ikke vil du trolig oppleve at systemet henger seg. offtopic: til "PreZiDenT" - Siden jeg ser at du leser denne posten nå. Bytt emnetittel slik at den beskriver tråden best mulig. Da bryter den ikke med retningslinjene og du slipper at tråden blir moderert eventuelt stengt Endret 17. september 2004 av It's me Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Husk iallfall at kortet skaper mye varme, så sørg for god nok kjøling. Hvis ikke vil du trolig oppleve at systemet henger seg. MSI 6800NU har kjøling de fleste skjermkort bare kan drømme om.. Hehe.. Neida.. Men kjøleren er veldig bra, dekker alt! Og er i massiv kopar med en vifte på 70mm Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Det heter drivercleaner, ja.3dmarks-score trenger du ikke å poste her. Den kan du poste under "BENCHMARKS". HVa slags råd da? Hvordan du setter det inn eller mer om kortet? Husk iallfall at kortet skaper mye varme, så sørg for god nok kjøling. Hvis ikke vil du trolig oppleve at systemet henger seg. offtopic: til "PreZiDenT" - Siden jeg ser at du leser denne posten nå. Bytt emnetittel slik at den beskriver tråden best mulig. Da bryter den ikke med retningslinjene og du slipper at tråden blir moderert eventuelt stengt Fett nok. Skal ta det til etteretning. Takk til Prebo for hjelp. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) På min bror sin pc måtte jeg reinstallere windows for at at han skulle får rett 3dmark score.... (windows xp) http://www.nvnews.net/ er en bra side for informasjon og hjelp angående nvidia kort, så jeg tipper du finner noen som har hatt samme problemene der Endret 20. september 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå