Upsaker Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har akkurat kjøpt et nytt MSI hovedkort med et RealTek RTL8169/8110 Family Gibabit nettverkskort.. Men nettverskortet funker ikke som det skal. Jeg må deaktivere og aktivere tilkoblingen på nytt hvert tredje minutt.. har lagt inn ny driver og alt men det funker ikke.. noen som har no forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Level_76 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har du sjekket om det har kommet noen nye drivere på hjemmesiden til MSI? Kan være et driverproblem. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Ja, har vært på msi og lasta ned den nyeste driveren, MEN jeg vet ikke åssen jeg skal legge inn den driveren.. det er ikke no setupfil der.. så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Level_76 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 XP : Start--Kontrollpanel--ytelse og vedlikehold--system--Maskinvare-enhetsbehandling--velg så nettverkskortet--driver--oppdater driver. Hvis jeg ikke tar helt feil...... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Men jeg får det ikke til å funke.. får ikke installert det på den måten.. Så vet ikke hva jeg skal gjøre.. Broren min henter et annet nettverkskort nå, så fårse hva jeg gjør.. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har samme problemet med mitt Realtek innebygde nettverkskort på et EpoX 754-hovedkort. Har ikke orket styre med det ennå siden jeg har trådløst nettverkskort i pcen som funker. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har du lagt inn sp2? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 har sp2 ja? åssen det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå