Gå til innhold

Asus 6800GT,3dmark03 score

Anbefalte innlegg

fikk 9059 3dmark03 score

1024mb ddr/3200

amd xp 2800

MSI Via hovedkort, FISR et eller annet.

Asus v9999 6800GT

Har vanlige nvidia drivere (nyeste), finnes det bedre/alternative drivere? føler noen snakker om forceware osv osv..

Er dette grei score? ser at noen med 6800 non ultra får bedre score enn meg. ka feile pcen min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha... Får 1000 poeng mer enn deg, selv om jeg har klokket, så har jeg fortsatt 12 pipelines... :D *Skryt* Host.. *Skryt*... Men jeg synest du burde få mere.. Prøv å klokke.. Det er skjermkortet som teller mest i 03 da, men du har nå en ok pc.. ;) Klokker du så kommer du deg lett over 10000, kanskje 11000...

EDIT: Har du de nyeste driverene som ligger på www.nvidia.com ? eller de som følte med kortet? På en slik driver-cd...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
svakere cpu en de som får over 10k, og VIA hk til amd xp er ikke akkurat hig end.(nå måler jeg i hw.no standar ikke vanelig dødeliges marked)

Ja, CPU'en er kanskje flaskehalsen da.. ;) Men den er nå ikke så dårlig... Holder i dag..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
fikk 9059 3dmark03 score

1024mb ddr/3200

amd xp 2800

MSI Via hovedkort, FISR et eller annet.

Asus v9999 6800GT

Har vanlige nvidia drivere (nyeste), finnes det bedre/alternative drivere? føler noen snakker om forceware osv osv..

Er dette grei score? ser at noen med 6800 non ultra får bedre score enn meg. ka feile pcen min?

Det er 21 poeng mer enn jeg får uklokket, med et MSI 6800 kort, 12 pipes.. :)

uansett, cpu og chipsett er flaskehals, men det ser igrunn ut som at du ikke har installert hovedkortdriver.. Re-installer ALLE drivere! Hovedkort, skjermkort osv, da skal du se et bedre resultat! :)

Endret av fredriku
Lenke til kommentar
ja er den med 128mb ddr, 16 piplines åg ddr (ikke ddr3 :( )

fikk nå 9180.. ikke så veldig mye bedre..

prøve å klokke cpu? hva skal jeg har multiplier på og volt? 166mhz standard?

prøv heller og overklokke kortet ditt i 3 d mark 2003,400/800mhz da skal du se på fin score :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...