Spyder Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Reinstallerte pc'n min idag alt gikk greit men når os'et er oppe å går så finner det ikke WD 2500JB disken min . Jeg gikk inn i computermanagment der står det at disken er unreadable har også prøvd partition magic og der sto det at disken er bad Er det noen som har en anelse om hva so har skjedd ? Takknemlig for all hjelp Endret 17. september 2004 av Spyder Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du kan jo sjekke den med et diagnistics tool fra WD. F.eks dette Fins også andre programmer det er bare å lete litt rundt på google. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Dette skjedde med meg også, samme disk. Disken ble funnet av BIOS men ikke i Windows. Til slutt fikk jeg Windows til å finne disken. Så begynte helvete, maskina kræsja og sneglet seg framover når disken sto i. Fikk rasket ut det som var viktig av disken før verken BIOS -eller- Windows fant den. Så døde den helt. Returnerte og fikk ny. Endret 17. september 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 huff synger den på siste vers nå da, heldigvis er dette bare en lagrings disk da men likevel er det jo kjipt da. XP finner disken nå men jeg får beskjed om å formatere, det står også at det er masse bad sectors on MBR. prøver den diagnosticen nå jeg da Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det S-ATA? Husk drivere til alt mulig nå da. Lenke til kommentar
KrissO Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Faen, ser ut som jeg ikke er den eneste her da. Les min topic her. Spyder, hvis du har S-ATA... har du innebygd eller PCI kontroller ? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 nei dette er en ide disk det, ser ikke lovende ut for denne disken Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) jaja har prøvd det programmet nå og det stoppet plutselig jeg fikk denne mld Quick test on drive 3 did not complete! Status code = 07 (Failed readteset element), Failiure checkpoint = 65 Error log teset SMART self-test did not complete on drive 3! betyr dette at den er på de evige jaktmarker nå da Edit: Data Lifeguard Online Diagnostics Note:You can test another drive by clicking on the Data Lifeguard Online Diagnostics program from the taskbar. The following information was returned from the Data Lifeguard Utility: Drive Information: Manufacturer: Western Digital Corporation Serial Number: WMAEP1047232 Model Number: WDC WD2500JB-32FUA0 Firmware Rev: 510.R551 Test Results: TEST FAILED! The Data Lifeguard Diagnostics utility has determined that your hard drive is not functioning properly. The diagnostic code for this error is 0199. Please make sure to use this code to initiate product replacement by using our Product Replacement online service. Back up your Data files imediately. Contact your Computer or hard drive vendor to obtain return information. If you have a WDC hard drive, you can request for a Return Merchandise Authorization(RMA) number by using our Product Replacement Online service with a diagnostic code of 0199 on our website. *Please send comments on the Data Lifeguard Online Diagnostics service. Endret 17. september 2004 av Spyder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå