Gå til innhold

Retur-adressen til Komplett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
1) Fest en kopi/utskrift av godkjent returforespørsel(denne mailen) til produktet.

2) Pakk inn varen forsvarlig, selv om varen er defekt.3) Merk pakken svært tydelig på utsiden med returnummer. IKKE BRUK TUSJ ELL

ER KULEPENN DIREKTE PÅ ORIGINAL EMBALLASJE,

MEN PÅ EGEN ETIKETT / ADRESSEKORT

4) Send pakken til adressen under, vi anbefaler at pakkene sendes med Posten og ta godt vare på senderkvittering.

5) Når vi mottar  produktet vil det bli testet, reparert hvis mulig, eller bli omlevert.6) Husk at PC-komponenter som er sensitiv

e i forhold til elektrostatiske utladninger, må pakkes med #antistatisk emballasje# for at

garantien skal være gyldig.

7) For produkter som returneres pga påstått feil, men som etter testing av våre teknikere blir funnet i orden, vil kunne bli bela

stet med

et testgebyr på 150.- ink. mva.8) Dersom varen ikke lagerføres eller ikke kan erstattes med tilsvarende lik vare, krediteres den

returnerte varen. Konto nr. bør derfor

påføres under.

Konto nr.______________________

Returdresse:

Komplett.noØstre Kullerød 4

3241 Sandefjord

jeg skrev RMA: "xxxxxxxx" øverst på pakken.

midt på pakken fylte jeg inn hele adressen. komplett.no - østre kullerød 4 - osv.

fungerte fint det, har fått bekreftelse på at de har mottatt pakken min

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Heisann. Liten haste-post her. Er det noen som vet akkurat hvilken adresse det er en sender returer til hos Komplett.no? Skal RMA-nummeret skrives på pakken?

Kan du ikke lese informasjon på komplett.no?

Alt er tilrettelagt for alle og enhver.

Joda, kan du vennligst peke meg til det nøyaktige stedet på nettsidene hvor det står spesifikt at returer skal sendes til denne adressen?

Takk forresten ThomasM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...