Nicklas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei! Jeg bare lurte på hvor mye det koster å starte og drive en nettbutikk? Har tenkt litt på å starte en nettbutikk som selger data tilbehør og bøker til pc, "nerde" klær osv, liksom t-skjorter som det står masse kult på og slikt. Ja, egentlig alt som geeker/nerder syns er tøft. F.eks som www.thinkgeek.com Tror dere det lønner seg? Hvor mye koster det alt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 om jeg tror det lønner seg? nei... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 om jeg tror det lønner seg? nei... ... fordi? Lenke til kommentar
total Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 en fordel med å skape en bedrift er å være nyskapende, noe tilsynelatende din idé ikke er. det finnes hundrevis av slike sider på nettet, så hvorfor skal noen gidde å kjøpe av akkurat deg? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 ... fordi? Du må bruke mye kapital på å opprette butikken, nettstedet, få inn varene, få tak i kunder, og alt sammen til en liten, sær gjeng som bruker alle pengene sine på PC-er, og ikke har noe å gi deg. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det enkleste for å lage en nettbutikk er vel bare å kjøpe et ferdig "oppsett". F.eks som mamut selger. Som noen sa tidligere, er det viktig å ha noe særegent over butikken din, noe ingen andre har, noe som vil trekke kunder. Ps: ingen lett oppgave. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det enkleste for å lage en nettbutikk er vel bare å kjøpe et ferdig "oppsett". F.eks som mamut selger. Som noen sa tidligere, er det viktig å ha noe særegent over butikken din, noe ingen andre har, noe som vil trekke kunder. Ps: ingen lett oppgave. Blir ikke så særegent når du kjører mamut da.. masse standard maler der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå