Jarmo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Snublet over dette tilbudet på QXL, hva sier "fagfolk" her i forum ? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13...um=1&Catg=14636 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det står relativt lite info om denne skjermen og hele greien får meg til å bli litt skeptisk. Det er godt mulig det er en god skjerm men jeg ville ikke kjøpt den. Men det er bare min personlige mening. Men siden det er så lite info om den ville jeg heller kjøpt lcd på komplett eller netshop, det er seriøse forretniger som har info om skjermer og kjente merker som er gode. Jeg tror det er bedre, JEG hadde ihvertfall gjort det men det er bare meg da. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Denne er nok endel bedre. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 25ms, desverre, du vill ikke klare å spille spill på denne skjermen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 På den Samtron skjermen ja, derfor velger du E-Yama'en Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) E-yamaen er nok eit bedre kjøp enn den QXL skjermen. Ikkje at eg har testa nokon samtron skjerm, men eg veit at e-yamaen er god. Samtron ser ut til å ha same tilknyttning til Samsung som E-yama har til Iiyama (billigmerkene) mvh JanEirik Endret 17. september 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Tusen takk til alle sammen, da går vi for E-Yama'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå