IRRupt Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg prøver å validere siden min, men jeg får følgende feil på samtlige av mine lenker: Reference to entity "PHPSESSID" for which no system identifier could be generated: ...net/index.php?s=home&PHPSESSID =a94d7f88ceb58746359afa48d11c7ba8" id=" Jeg bruker et switch script for å endre innholdet. Og jeg benytter link av denne typen: <a href="index.php?s=home" id="home"><span class="hidden">Home</span></a></li> Og her er switc scriptet: <?php switch($_GET['s']) { case 'home': require('news.php'); break; case 'article': require('article.php'); break; default: require('news.php'); } Er det noen som har løsning på dette? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Øverst i scriptet ditt kan du skrive: <?php ini_set('arg_separator.output', '&'); ?> Så skal det bli riktig Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Det fikset biffen Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå