=Erlend= Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det virker som om dette er eit glimrande program for overklokking der du kan stille på multiplikatoren på AMD64 - prosessorar. Eg har lasta det ned, men forstår ikkje korleis eg får det til å fungere. Nokon som kan hjelpe? Er takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du kan ikke stille multiplieren opp på Athlon 64, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
=Erlend= Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Du kan ikke stille multiplieren opp på Athlon 64, hvis det var det du lurte på. I ein av dei nyaste artiklane på hw.no står det at programmet kan stille multplikatoren. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, det kan du, men ikke oppover. Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva f*** er vitsen med progget da? Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Å se klokkefrekvensen? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Hva f*** er vitsen med progget da? Lavere klokkefrekvens kan være nyttig f.eks. med tanke på støy, ettersom vifter osv, kan gå saktere... Men jeg syns Cool ´n´ Quiet gjør dette utmerket automatisk... Min 3000+ kjører nå på 1000Mhz, men så snart jeg trenger noe kraft stiger multiplieren fra 5x til 10x og jeg får 2000Mhz igjen... Kan kanskje være nyttig hvis man vil sette ned multiplieren og klokke fsben kraftig?? Endret 17. september 2004 av L03VIk Lenke til kommentar
=Erlend= Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Kan det vere ein sjanse for at nokon greier å låse opp multiplieren på AMD64 i framtida. Slik at du kan stilla multiplikatoren oppover også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå