Snak3 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 har noia mot trådløse muser kan hende denne musen blir ganske genial men det er litt kjipt om den har samme problemer som gamle razer 2000dpi musa,... knappene ble utrolig kjapt slitte slik at det ble dobbelklikk ved enkeltklikk :S Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Den musa var sykt fet!! Den MÅ jeg skaffe meg! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 "Designen er derimot ikke det aller viktigste med Razers nye mus. Diamondback-serien sin oppløsning på 1600 DPI er dobbelt så mye som "hit"-musen Logitech MX 510, og musen tar 6400 bilder i sekundet - som tilsvarer en oppløsning på 5,8 megapiksler" Hva skal dette avsnittet bety? Hvorfor sammenlignes megapixler og antall oppdateringer i sekundet? AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hehee Det så jeg ikke før nå! Det er til å bli frustrert av slike journalistiske feil. Bare for å slå tilbake med en like dum kommentar: Digitalkameraet mitt kan ta 3 bilder per sekund - noe som tilsvarer en oppløsning på ca 10 Megapixler. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Vet ikke om det er akurat jornalistiske feil, det er jo korrekt ifolge Logitech dem selv. [quote]The Logitech MX™ optical engine is now even better. High resolution is combined with high frame rates to deliver superior performance. This revolutionary 800-dpi sensor now captures an incredible 5.8 megapixels every second[/quote] Saa kan jo ikke akurat skylde paa jornalisten hvis det var det du mente? Frankie Singapore Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Husker jeg endte opp med å betale 1500,- for min boomslang for noen år siden.. importert fra USA ferdig med toll og mva.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hmm, er ikke grensen for optiske mus 800DPI? Mener å ha lest det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Vet ikke om det er akurat jornalistiske feil, det er jo korrekt ifolge Logitech dem selv.The Logitech MX™ optical engine is now even better. High resolution is combined with high frame rates to deliver superior performance. This revolutionary 800-dpi sensor now captures an incredible 5.8 megapixels every second Saa kan jo ikke akurat skylde paa jornalisten hvis det var det du mente? - som tilsvarer en oppløsning på 5,8 megapiksler Det er en vesentlig forskjell på Megapixler og Megapixler per sekund. Like mye som det er forskjell på avstanden 100 kilometer og hastigheten 100 kilometer per time, og som forskjellen på å drikke en kasse øl, og drikke en kasse øl per skuddår. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Så døbra ut! Men har min fantastiske mx510, som jeg digger! Trenger ingen ny mus. Dessuten koster den 59 dollar!!! Det er mye penger for en mus... Herr Brun ihvertfall når man er 14 år gammel sånn som deg Haha. Vel, oppunder 600 kroner er mye penger å bruke på mus, iavhengig av hvor gammel man er. Prisen er jo den samme uansett om du er 8 eller 80 år Herr Brun Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Betalte da 600 spenn for min intelli 3.0 for 2 år siden :> Får håpe dette blir razer - done right Det er jo som kjent en første gang for alt. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 - som tilsvarer en oppløsning på 5,8 megapiksler Det er en vesentlig forskjell på Megapixler og Megapixler per sekund. Like mye som det er forskjell på avstanden 100 kilometer og hastigheten 100 kilometer per time, og som forskjellen på å drikke en kasse øl, og drikke en kasse øl per skuddår. "hit"-musen Logitech MX 510, og musen tar 6400 bilder i sekundet - som tilsvarer en oppløsning på 5,8 megapiksler Det er mulig artikel forfatteren formulerte seg litt feil kanskje, men det er jo ikke noe problem aa lese at det er snakk om at det foregaar i sekunder. Om det blir skrevete: xDPI * 6400bilder/sek = 5.8MP eller xDPI *6400bilder = 5.8MP/sek, for meg hoeres det likt ut, men mulig det blir feil igjen? Artikel forfatteren kunne vel gjerne ha sagt "musen tar 6400 bilder - noe som tilsvarer en opplosning pa 5.8MP i sekundet..." Gaar vel paa det samme eller hva? Frankie Singapore Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Men, hvor får man kjøpt de musene? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Dersom du hadde lest hele tråden så hadde du sett at musen kommer ikke i salg før tidlig november. Det er iallefall det som står på razers egne sider. Ellers kan man jo lese artikkelen om musen som er her på hardware.no. Det går vel forsåvidt ann å se i prisguiden for å se om den er i salg i noen nettbutikker her i landet og evt. pris. Lenke til kommentar
PapirKassa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ikke for å gå vekk fra emne, men jeg lurer på en liten ting... Hvilken av disse to er best til spill, MX 1000 ellr MX 900?? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Ikke for å gå vekk fra emne, men jeg lurer på en liten ting...Hvilken av disse to er best til spill, MX 1000 ellr MX 900?? Mx1000 er nok bedre, men egner seg heller ikke spesielt bra til spill. Endret 11. oktober 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jippi! Da har jeg bestillt meg en Razer Diamondback fra eurostore.razerzone.com!! Gleder meg til å få pakke i posten K Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jippi! Da har jeg bestillt meg en Razer Diamondback fra eurostore.razerzone.com!! Gleder meg til å få pakke i posten K Hva ble prisen? inkl frakt/moms osv? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tror nok den er verdt pengene uans om det kommer på 600kr eller 900kr, har hørt fra folk som har prøvd den at den er veldig bra. Nå kom jo det store dillemaet, KAMELOEN GRØNNEN ELLR PELXI?!?! argh, irriterer meg at raze kom med 2 forskjellige farger på den nye diamondback musa si huff, dette kommer aldri til å gå bra.. blir nesten nødt til å kjøpe en av hver farge X_x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå