Fragletrollet Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hallo folkens. Min bror er fotballfrelst. Han sitter hele tiden og holder på med fotball, enten han ser på TV, diskuterer på forum, spiller fotball er ser på kamper. Mange ganger jeg blir tvunget ut av stuen av fotballgalskapen til bruttern, med mor som aspirant. Personlig så finner jeg ikke fotball det minste underholdende. Fatter ikke at folk kan sitte å se på at 22 mann løper etter en lærkule i 1 1/2 time. Ikke forstår jeg hva ''Offside'' er. Og at folk betaler i dyre dommer i supportergear, for å komme inn på kamper osv, fatter jeg rett og slett ikke. Finner fotball skikkelig kjedelig. For å si det på denne måten, vil heller se på et program om de forskjellige værretningene på nordpolen, det hadde interessert meg mer. Så, kan dere fortelle meg hva som gjør fotball så utrolig spennende, også i forhold til alle andre sporter? Er jo desidert den mest populære sporten. Hva er det jeg misforstår? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 vell, du forstår ikkje kva offside er.. det seier vell sitt Eg synes det er kjekt å sjå på fotball kampar, men berre dersom det er lag eg veit litt om.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Synes det er gøy å se kvalitetsfotball med offensive og gode lag. Slikt finnes ikke i Norge. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Synes fotball var kjekkere å se før i tiden, nå klarer jeg sjelden å se en hel kamp helt til dommeren blåser av. Men jeg så hver eneste kamp i EM, likte ikke at Hellas vant. Tour de France, det er toppen av all idrett!! Dessuten, hvis Viking rykker ned skal jeg aldri se en fotballkamp mer i mitt liv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Sett 7 kamper på 3 dager, gjør det meg til en fotballnerd eller bare en som har for mye tid til overs? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Synes fotball er veldig gøy Ser på tv hver tirsdag og onsdag for å få med meg kampen, og landskamper er enda mer morro Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Men jeg så hver eneste kamp i EM, likte ikke at hellas vant. Det samme gjorde eg, eg veit ikkje kvifor men eg satt faktisk og såg på lag eg aldri har sett spela før, men når det er ein cup det er snakk om, så blir det kjekkare å følga me Heia hellas! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Men dere svarer ikke på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Brød og sirkus... Syntes det er urettferdig at du trekker frem fotball som sådan... all sport er jo like meningsløs. Det som er morsomt er når fanatiske fotballtilhengere snakker om hvor absurd f.eks. skihopping er... eller curling. Har funnet ut for lengst at det ikke nytter å diskutere det. Det blir som å diskutere religion med en personlig kristen... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Greit det, brukte fotball som et eksemple siden det er den mest populære sporten. Har den samme holdningen til å se på all sport... å gjære en sportsaktivitet kan være moro, men å se på, pfui. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Det er to ting som kan gjøre idrett verdt å se på. Enten fordi du holder med laget/utøveren, slik at du virkelig vil at det/han/hun skal vinne, eller at utøverne er så flinke at du blir imponert. Brød og sirkus... Heh ja, det var romerne som fant ut det der... panis et circensis. Men jeg tenker ikke på uttrykket som særlig negativt - hvis folket vil ha underholdning, så gi de det sier nå jeg. Endret 17. september 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg må si meg helt enig i hva du sa. Forstår ikke i det hele tatt hva som er kjekt med det. Og bedre blir det ikke når du tenker å de tullingene som springer etter ballen å tjerner millioner på det Heldigvis er det ingen i familien som ser på fotball Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 fotball _SUGER_ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Spille fotball i ny og ne kan være gøy... ...å se på derimot Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Spille fotball i ny og ne kan være gøy... ...å se på derimot Spiller en del fotball i ballbingen her, men spiller ikke "på ekte", og ser heller aldri på fotball. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Fotball er utrolig kjedelig. Kjedelig å se på og kjedelig å spille. Det er også den sporten i verden som forurenser mest! (Alle tilskuerne som kjører for å se på). Bli med i FF du også! (Forby Fotball) Neida, la de som liker fotball ha det gøy, så lenge jeg slipper å bry meg for mye... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ser ikke på fotball. Foretrekker amerikansk fotball. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg er så sinnsykt enig med deg Fragletrollet! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Fotball er totalt konge! Både å se på og spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå