potetskrell Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Som å få et utslitt dass levert hjem.. Driten fortsatt rundt kantene.. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Syns det er merkelig hvordan Netshop og Komplett forsvarer dette firma. Greit nok man skal ikke snakke stygt om sine konkurrenter. Holdt på å le meg skakk når jeg leste "på vegne av bransjen må jeg si at jeg ikke kan tenke meg noen ville gjort noe slikt med vilje så det må jo være en glipp." Netshop og Komplett burde være rimlig klar over at det finnes en del mindre seriøse firma som selger de samme varene som de gjør. Ja det kan skje plukkefeil, men enkelte ganger så kan det virke som om disse "plukkefeilene" ikke er fullt så uskyldige handlinger. Og en dårlig embalert vare med merkelapper fra en annen kunde kan da umulig være plukkefeil. Hvem plasserer returvarer rett i samme hylle som nye varer uten å sjekke de først, og ihvertfall når embalasjen er herjet med. Firmaer må jo selvfølgelig få lov til å selge angrerett varer på nytt, og dersom varene ikke blir levert tilbake i ordentlig stand eller med mangler så må jo kunden som kjøpte varen betale for å kompletere dette og ny embalasje, eller dekket tapet som firma lider for å måtte selge varen med avslag. Det finnes useriøse firmaer, men det finnes mange "useriøse" kunder også. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Utifra tilstanden og utseende på innpakningen så skal det godt gjøres at dette var en glipp, men hvis jeg får grei tilbakemelding fra butikken så skal jeg la nåde gå for rett. Jeg må dog innrømme at jeg var ganske rød i toppen en stund... Mtp på angrerett vs reklamasjon så takker jeg for tipset, får vurdere hva jeg gjør utifra tilbakemelding fra nettbutikk. Lars Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Synes det er litt "smålig" at store eller små webshopper "forsvarer" hverandre eller seg selv. Synes de skal ikke komme med slike kommentarer - la heller LarsBarstad fortelle hvem den syndige er, så kan den aktuelle webshoppen forsvare seg (eller ro som fossen). Ingen av webshoppene er feilfri (samme gjelder oss forbrukere), la begge sider av saken komme frem, så lar man det være to parter i saken (kunden og selgeren) og ikke blande andre (butikker) inn for å vise hvor feilfrie de er! Alle har tilfeller der vi vil blåse ut litt aggresjon, men jeg synes LarsBarstad håndterer dette ordentlig, han lar butikken kunne få ryddet opp i dette, gjett om mange butikker er litt nerva! P.S. Skal bli gøy å lese hva LarsBarstad skriver, kult om du oxo poster hva butikken svarer deg! Looking forward to the end of this story! Endret 17. september 2004 av ChingLing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå