Janivars Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Heisann, jeg fikk ny pc i dag fra dell ( ferdigbygd seff) og når jeg skulle starte den opp, bråket det ganske kraftig av vifta og samtidig så kom ca 10 pip fra pcn oxo gå det seg.. Men problemet var at jeg fikk inget bilde på skjermen. Det sto bare å blinket grønt lissom. Null bilde, og rimelig støy fra skjermkort/prossessor. Alt var tilkoblet.. Det et PCi Express hovedkort, samt en x800 SE 128 mb PCi exp skjermkort.. Noen som vet hva feilen er? Har jeg fått en deekfekt pc??? PLZ? Den andre skjermen i huset fungerte heller ikke.. Endret 17. september 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Ringte en kompis nå, han mente at prosseroen var gåen, eller noe med at vifta var montert feil. Så det er bare å levere inn igjen.. Noen som kan skrive under på dette? Lenke til kommentar
sprite2004 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Sjekk manualen? Pip kodene står der... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Feilpostet. Du skal ikke ha ny pc, du har fått en ny pc, og den er det noe feil med. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg