brillan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skal overklokking.no på nait? I så fall, blir det casemod compo? Synes dere skulle hatt en ny vri. Sjekket hvem som har den sykeste klokken(cpu,skjermkort) og delt det opp i grupper (vann,luft og extremkjøling). Når jeg sier sykest, mener jeg deres vurdering, ikke i mhz. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Får da håpe teamet tar seg en tur til alle LAN etterhvert, hadde vært morro Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hadde håpet på det ja. Har så lyst på en OK.no t-shirt, men gidder ikke bestille fra internett Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det ser dessverre svært mørkt ut for deltagelse fra vår side i år. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Du får overtale kjerringa Vidar, for jeg forventer OK.no i år også. Tar turen helt i fra Tromsø, så Overklokking.no har værsågod og stille Fra spøk til alvor, det hadde selvfølgelig vært gøy med Overklokking.no der (særlig siden jeg har et nytt bidrag til en evt casemodkonkurranse). Blir ikke det samme uten Overklokking.no standen der, med casemodkonkurranse Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har noen tent et lys i enden av tunellen? Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 lyset har brent helt ut... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hva med å lage lokale overklokking.no teams? En i Oslo, en i Bergen en i Trondheim og en i Tromsø(?) Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvor er Nait? Noen websider? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Naitparty.org. NAIT (Narvik It eller noe slikt) arrangeres som navnet tilsier, i Narvik. Narvik er som vi alle vet Vidars by, og de siste årene har Overklokking.no hatt en stand der hvor de har solgt varer fra Microplex (kanskje noen flere, men det husker jeg ikke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå