Svinty Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 har et asus gf3 dx kort som jeg har koblet til tv'en via videoen. Å se live går bra uten hakking eller annen form for lagg. Men når jeg prøver å ta opp "dropper" den frames, når det skjer er jo opptaket ødelagt. har prøvd mange progz, alt ifra virtual dub til asus eget prog. Har også prøvd alle mulige kombinesasjoner når det gjelder oppløsning etc. har en amd athlon 1,4ghz 256 ddr winXP proff ibm deskstar 45gb +30gb Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Husk å sette frameraten til 25fps. Det er standard for PAL. Programmene er ofte default innstilt med NTSC, som er 23, etellerannet. Lenke til kommentar
msh Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Det er på grunn av at du har treig HD. Du trenger Scsi HD for å kopiere 30 frames. Det er snakk om bare 5 frames dropp.så egentlig så klarer man å ta opp 25 frames i Sec. Jeg hadde samma HD,jeg klarte i hvertfall å ta opp 24/25 frames. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå